James Dashner - Az Útvesztő

3:22:00

Sziasztok, Szinti vagyok! A mai áldozatunk pedig nem más mint az Útvesztő, James Dashnertől.

,,Izgalmas, rejtélyes, eseménydús, olvasmányos – e tulajdonságok közül akár egy is elég ahhoz, hogy egy regény már az első mondattól lebilincselje az olvasót. S ha ráadásul egy író mindezen jellemzőket olyan ügyesen ötvözi, mint James Dashner „Az Útvesztő” című regényében, a könyv biztos sikerre van ítélve.

Egy könyv, amely kamaszokról szól – kamaszoknak és örökifjú olvasóknak, akik szeretnék a Tisztásra furcsa körülmények között érkező fiúkkal együtt megfejteni az Útvesztő rejtélyét; akik szívesen csatlakoznának az önellátó közösséget alkotó srácokhoz a hatalmas falak között elterülő Tisztáson; akik vállalnák, hogy a Futárokkal együtt feltérképezik a falak mögött található labirintust, hogy a Tisztás lakói a hosszú – némelyiküknek már két éve tartó – fogság után végre kiszabadulhassanak. De vigyázzunk, ez a kaland veszélyes vállalkozás!"





Nagy elvárásaim voltak a könyvvel kapcsolatban, hiszen a félvilág arról beszél milyen isteni jó, azt kell mondjam, nem csalódtam. A történet esemény dús volt, majdnem mindig történt valami, sokszor futottunk jó párbeszédbe, ennek örültem, mert imádom mikor beszélgetnek, főleg ha vitáznak.
Őszintén szólva az eleje kicsit lapos volt, de ez általában mindig így van, mégsem kezdheti az író már az elején az izgalommal. A legtöbb szereplőt nagyon megkedveltem, a kedvencem az Minho. De miért? Kérdezhetitek, hiszen ugye egy felfuvalkodott barom, igen ez igaz, de én pont az ilyen barmokat szeretem. Szegény Thomasba nem sok humor szorult, de ezt teljes mértékben enyhítette Minho személye. Newt a felelősegteljes vezető, aki példát mutat, és mindenben segít. 
Gally és Alby, azok akiket egy cseppet sem kedveltem, de tényleg, egy picikét se, irritálóak voltak. Gally, a folytonos hisztijeivel, hogy Thomas ilyen nagy bajt hoz, meg Thomas olyan nagy bajt hoz, Alby pedig a főnököskösével. Teresa, egy olyan szereplő akiről nem igazán tudok véleményt mondani, kedvelem is, meg nem is.  
 Az Útvesztőben vannak a siratók, őket ki ne hagyjam. Ők amolyan undorító, nyálkás, lényekként élnek a fejemben, pár vas karral felfegyverkezve. 
Sok olyan rész van ami undorító, gyomor forgató, véres és stb. Leginkább erős gyomrúaknak tudnám ajánlani. A könyv 16+-os, de úgysem tartja be senki ezeket a karikákat. Mielőtt elolvasnád,készülj fel lelkileg a vérre és a többire.
Összességében mindenkinek csak ajánalni tudom, a fiúk és a lányok is egyaránt kedvelnék.

Ha tetszett a bejegyzés iratkozzatok fel a blogra, és írjátok le kommentbe a véleményeteket a könyvről.


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia.
    Na most már tuti kiolvasom a könyvet. :D
    Biztos egy aprócskát eltér a filmtől, de komolyan mondom már idegesít, hogy nem olvastam.
    Köszi az ajánlást.:))

    U.i.: Én mondtam nem szabadulsz.

    A. Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem aprócskát tér el a filmtől, hanem nagyon is. Ezer meg egy dolgot megváltoztattak, nagyon nem tetszett, de a könyv fenomenális volt, és nagy kedvencemmé vált :D

      Törlés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés