Kelly Oram - Cinder és Ella

11:54:00

Sziasztok, Szinti vagyok!  A mai áldozatunk pedig, Kelly Oramtól, Cinder és Ella

 

Szerző: Oram, Kelly 
Kiadás éve: 2015 
Oldalszám: 408 
Fordította: Vándor Judit 
Kötés: puha kötés 
ISBN: 9789634150374 


Ella élete minden, csak nem tündérmese. Nyolc hónapja, hogy a tizennyolc éves lány édesanyja autóbalesetben meghalt, ő pedig súlyos sérüléseket szenvedett a karambolban. Most gyerekkora óta nem látott apjához meg annak új családjához kell költöznie, ahol egy mostohaanya és két utálatos mostohatestvér várja. Mesés…

Egyvalaki tartja Ellában a lelket: Cinder, akivel évek óta barátok a neten, de sosem találkoztak. A lány annyit tud, hogy a fiú vicces, szexi, okos, és ugyanakkora könyvmoly, mint ő. (Meg hogy totál bele van zúgva a nagydumás srácba, de ez mellékes…) Fogalma sincs róla, hogy Cinder az egyik legmenőbb hollywoodi színész, aki a kedvenc könyvükből készült filmben játssza a herceget. Vajon képes a valóságban is tündérmesévé változtatni Ella életét?"



Kelly egyszer már elragadta a szívemet, mégpedig a ,,Szívzűrterápia strébereknek" c. könyvével, de ha őszintének kell lennem, akkor a Cinder Ella sokkal jobb. Ez a történet, nem csak elragadta, hanem össze törte, aztán megragasztotta a szívemet, tiszta költői lettem, gondolom most megkönnyeztetek, ezen a szívbe markoló elő szövegen.
Ella már az elején nagyon szimpatikus volt, nem egy beképzelt liba, de nem fél kiállni magáért, ezt szerettem benne a legjobban, és még valaki is így volt vele, Cinder. Cinder és Ella az interneten, pontosabban Ella blogján ismerkettek meg, és elsőre megkedvelték egymást. Ez nem is csoda, hiszen mindketten, önfejű, szarkasztikus és elbűvölő. Cindernek és Ellának van egy kedvenc könyvsorozata, amin egyébként állandóan össze vesznek, a Cinder krónikák. Ezen a könyvsorozaton órákig tudnának vitatkozni, ami jó, mert mint már mondhattam egy előző bejegyzésben, szeretem ha vitatkoznak a főszereplők. 
Sajnos ez a  könyv nem csak móka és kacagás ha az lenne nem is tetszett volna meg ennyire. Borzalmas dolog történik Ellával és az édesanyjával, autóbalesetet szenvednek, éd Ella anyja belehal, Ella pedig súlyos károkat szenved. 
Azután, hogy nincs hova menjen, az apja, aki mellesleg ott hagyta őt és az anyját, mikor Ella nyolc éves volt  befogadja. Ez persze nem tetsik sem Ellának, sem az apja új családjának.  
Szegény lányt mindenki csak bántja, legfőképpen a mostohatestvére Anastazia. A másik ,,testvére"  nem igazán vesz tudomást Ella létezéséről, szerencsére. 
Az iskolában Ella össze barátkozik Viviannel, Juliette segítségével. Ella és Jules egyre jóbban össze barátkoznak, ez persze szúrja Ana szemét, ezért sok gonosz dolgot tesz ellene. Jules bemutatja Ellának Robot, akinek egyébként tetszik Ella. Persze mindenki csak noszogatja a lányt, hogy jöjjön össze vele, de neki nem igazán akarja.
A szereplők engem kiborítottak, állandóan változott róluk a véleményem, hol kedveltem őket, hol nem. Juliette nagy kedvencem ő amolyan kedves aranyos lány, örülnék egy ilyen testvérnek. Vivianról azonnal Lola jutott eszembe a Lola és a szomszéd fiúból. Fergeteges a hasonlóság, mindketten művész lelkek, és mindkettőjük apukáji szörnyen cukik, 
Vivian egy igen esélyes legjobb barátnő jelölt. 
Rob pedig azzal a hallgatag, de sokat mondó stílusával megbabonázott, imádom az ilyen fiúkat, de  párkapcsolatba nem bonyolódnék velük, ők amolyan örök barátok.
Ella anyukája elképesztően boldogság dús nő volt, az alatt a pár oldal alatt nagyon megkedveltem, sírtam is rendesen mikor bekövetkezett a vég.
Jennifer nekem olyan semmilyen, nincs róla rossz, de jó véleményem sem, sosem kedveltem az ilyen nőket. Majd meglátjátok.
Anastaziat én kilöktem volna a francba, annyira idegesítő perszóna. Mindig keresztbe akart tennu Ellának, pedig semmit sem tett ellene. A velejéig gonosz. A végén kezdett megváltozni... egy kicsit.
Ella apját kedveltem a közepe fele, addig rüheltem. Miért kellett kinevetni Ellát mikor a suliról beszélt, leszidni mikor az anyja ruháját akarta felvenni, ELAJÁNDÉKOZNI A KÖNYVEIT???? Szóval igen, elég felháborító dolgokat tett, de meg lehet bocsátani neki.
Ella egy erős kitartó lány, ő volt egész idő alatt a kedvencem. Próbált erős maradni a rossz időkben, beileszkedni, minden tőle telhetőt megtett, és ez büszkévé tesz, mert végre egy olyan lány aki nem egy beszari kis senki. Végre valaki kiáll magáért, és nem elbújik. Ella csodálatos minden szempontból, nem csodálom Cinder választását.
És végül, de nem utolsó sorban, a csodálatos, a fenomenális, az elképesztő CINDER!!!!! Igen ő. Annyit, de annyit nevettem rajta, mint még senkin. Ő : jóképű, kedves, megértő, aranyos, egoista, szarkasztikus, könyvmoly férfi, és nála jobb nincs is.
Nem akarom még annál is jobban feltolni az önértékelését mint most van, mert nem férne el az egész világegyetemben. 
Ki kell emelnem egyik legkedvesebb szereplőmet, Scottyt. Ez a fiú valami állati jó. Már azelőtt tudja mit akar Brian, mielőtt az arra gondolt volna. Nem rég vettem észre mennyire hasonlít ez a Scotty a Láthatósági mellényben szereplőre. Mindketten szarkasztikusak és viccesek, nem mellesleg kötelesség tudóak. 

Akárki akármit mond, ez a könyv akkor is egy LOL könyv, lehet, hogy kicsit eltér a megszokottól, de emberek, ki akar mindig a megszokás rabja lenni? (Sheldon Lee Cooperen kívül.)


Értékelés:
Borító - 5/5
Szereplők - 5/5
Történet - 5/5
Kedvenc szereplő: Ella
Legutáltabb szereplő: Ana
Kedvenc jelenet: Brian és Ella találkozása
Kedvenc ,,tárgy" - Brian drágasága, azaz az autója




 Vivian apja, Stefan :)

Vivian apja 2.0, Glen ":)

Vivian :)

Ella apja ;) Rick

 Jennifer ;)

 Juliette ;)

 Anastazia ;)

Ella anyja :D

Ella :D

Kaylee ...

Brian *.*
 Rob :*


Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést. Remélem tetszett. Hamarosan jön az új, addig is, Sziasztok

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia.
    Na bazd+ kibaszott kíváncsivá tettél a könyvel kapcsolatban. Most kicsit kevesebb komment, mert muszáj rá keresek. Addig is puszi így tovább.

    A. Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésedet, remélem elolvasod és tetszeni is fog

      Törlés
  2. Egyetértek a vélemyényeddel *--* Nekem is pont ugyanez volt a véleményem róla :33

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés