Leiner Laura - Hullócsillag

23:25:00

Sziasztok, Szinti vagyok! Mai áldozatunk Leiner Laurától a Hullócsillag.

Forrás: Moly.hu

,,Bexi, akinek mostanra megjelent, és zajos sikert aratott a második nagylemeze, az Offline, továbbra is sikeres énekesnő, Nagy Márkot viszont teljesen elfelejtették, mert végül nem ő nyerte a tehetségkutató műsort. Körte mindent megtesz, hogy ismét sikeressé tegye Márkot, de ez nem egyszerű, nagyon mélyről kell felhozni a srácot. És hát ott vannak neki Aszádék is, még mindig a garázsában. Ezért aztán Körte megragadja a romlott majonéz miatt adódó lehetőséget, és belegyezik abba, hogy menedzseltjeivel Londonba repüljön egy utazási műsor forgatására.

A Hullócsillag a Bexi-sorozat második kötete, a Késtél folytatása."


Vigyázat  cselekményt tartalmazhat!!!

Tudjátok van az az érzés mikor, úgy csinálsz valamit, hogy tudod rossz lesz, így éreztem a könyv megvételével. Viszont kellemeset csalódtam. Nagyon tetszett benne, hogy végre történtek érdekes események is. A Hullócsillagban kiélezettek Márk és Bexi vitái, amelyek frenetikusak voltak. Ha már frenetikusság, nem tudok szó nélkül elmenni afelett, hogy Aszádék nem is kicsit bontakoztak ki.  Volt olyan pillanat mikor annyira nevettem, hogy éppen nem nem estem le az ágyról, elég nehéz elképzelni, hogy tényleg van három ilyen ,,őrült" a világon.
Ebben a részben megismerhetjük Lexit, aki Bexi, csak más Szóval Lexi az az ember aki csak azért van, hogy azonnal tudja helyetesíteni Bekkát, ha kell. Normális, hogy ezt senki sem nézi jó szemmel, ezért nem is kicsit rivalizálnak egymással.
Ugye megtörtént a legrosszabb amit Márk elképzelhetett  kiesett a döntőből. Ezek után már senki sem volt kíváncsi rá, és aki mégis, azt visszautasította. Mikor rajtam volt a negatív szemüvegem, úgy gondoltam megérdemelte, és ha jobban belegondolunk akkor rájöhetünk arra, hogy Márknak ez kellett. Ki esett és ezzel végülis egész jó ,,útra" lépett. Miután végre kibékült Beki és Márk, Körte a fiút is beszervezte s csapatjába. Beki annyira kedves volt hogy írt egy fantasztikus dalt neki, azért, hogy újra feljöjjön romjaiból. Mindenki,  boldog volt. Márk megtudta, hogy Beki és Geri össze jöttek, kicsit szomorú lett, oké eléggé szomorú lett, nagyon szomorú lett
Persze mindenki ellenezte, hogy Beki Gerivel legyen, hisz már megbántottam egyszer, meg blablabla. Bekinek kellett megtapasztalnia azt, hogy valójában nem Gerit akarja, hanem a régi életét, ezt neki kellett eldöntenie, nem a többieknek.
Valami csoda folytán, Körte és a ,,kölykei" Londoni utat kaptak, hogy ott forgassák le a 15 perc Európát.
Elintéztek mindent otthon, és indultak is. Márk persze Beki mellé került a repülőgépen, és persze nem hagyta pihenni.
Az egész repülőzés kész poén út volt. Aszádèk bezsongtak Lexitől akinek a valódi neve Evelin. Nagy Márk és  Beki is ,,veszekedtek" szegény Körte pedig valahogy nem értette meg őket.
Amikor oda értek Körte kiosztotta ki hol alszik, és persze, hogy a két halálos ellenséget egy szobába tette, de mivel lányok, és nem igazán akartak Aszádékkal aludni, ez van. Beki és Evelin az idő telésével összebarátkoztak, aminek nagyon örülök, mert én már az elejétől fogva nagyon kedvelem Evelint.
Kiderül pár titok, történnek jók és rossz dolgok is,
Tetszett, hogy Laura megcsillogtatta a humorát, a szarkazmusát, az iróniáját és mindent ami hiányzott az első kötetből.
A Hullócsillagot végre tényleg jószívvel ajánlani tudom, minden Leiner Laura ,,fan"-nak. Nagyon örülök, hogy bennem van az, hogy akkor is el kell olvasni a következő részt , ha az eddigi nem tetszett, mert másképp, biztos vagyok, benne, hogy nem olvastam volna el, és  az borzasztó hiba lenne

Értékelés:
- Borító: 5/5
- Szereplők: 5/4 (aki olvasta tudhatja ki miatt)
- Történet: 5/5
- Stílus:5/5
- Negatívum: a vége 5/1, csak amiatt ami tudjuk kivel és másik tudjuk kivel történik, és hogy biztosan értsétek, az A betűs tudjuk kivel.

Idézetek a könyvből:


,,-Móni rendes lány, meg minden - folytatta. De nem az igazi. Nem volt benne az a plusz, ami nekem hiányzott. Talán az, hogy repüljön a felhőkön, és szomorkodjon azon, hogy hullócsillag vagyok - mondta ki, nekem pedig görcsbe ugrott a gyomrom, és ahogy a neki írt dalból idézett, egy pillanat alatt elöntötte a pír a fejemet.

-Nehéz is olyan lányt találni - szólt bele Körte.
-Nekem mondod? -kérdezte Márk. -Most honnan a fenéből szedjek repülő lányt?  Pedig a dal szerint ő való nekem, senki más.
-Ja! Gyerek, segíts Márknak, és mond meg kiről írtad a dalt, hadd találja msg a másik felét, a szívszerelmét, az élete értelmét - szólt rám Körte, erősen visszatartva a röhögését."

,,- Sírni is szokott - mondta Pepe.

- Hé - förmedtem rá. - Nem szoktam.
-Amióta csak ismerem, sír valamin - erősítette meg Bogyó.
-Sőt. Úgy ismertük meg, hogy sírt"

,,– Kuss már, barack!


– Anyád a barack – vágta rá Körte csípőből, a nézőtéren pedig óriási röhögés tört ki."




Köszönöm, hogy elolvastátok, ezt a bejegyzést. Hamarosan jövök, az újjal. Addig is Sziasztok!!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés