Melissa Marr - Veszélyes álmok

2:24:00

Sziasztok Szinti vagyok! Mai áldozatunk, pedig nem más mint Melissa Marrtóla Veszélyes Álmok.


Forrás: Moly.hu
,,Századokon át tartó stabilitás és béke után felborul a tündérudvarok közötti egyensúly. Irialnek, a Sötét Királynak új kihívással kell szembenéznie. Ha kudarcot vall, vérontásra és brutális erőszakra kell számítani.

A 17 éves Leslie semmit sem tud a tündérekről és a viszályaikról. Egy nap megtetszik neki egy hátborzongatóan gyönyörű, szemeket és szárnyakat ábrázoló tetoválás. Meg van róla győződve, hogy ez a szimbólum hozza el számára 
a változást, amelyre kétségbeesetten vágyik.

A tetoválás valóban megváltoztatja, de nem úgy, ahogy remélte. Különös dolgokat és baljós változásokat tapasztal: Leslie és Irial sorsa összefonódik. A lány egyre mélyebbre merül a tündérek világába, képtelen ellenállni a csábításnak."





Olvastam moly.hu-n pár véleményt, hogy őszinte legyek ledöbbentem, hogy ennyi, de ennyi embernek nem tetszik. Ebből rájöhetettek, hogy nekem nagyon tetszett.   
Nekem már az elején is nagyon megtetszett, hiszen ez a könyv kicsit keményebb mint az előző. A főszereplő Leslie, akinek az élete nem fenékig tejfel. Az apja szerencsejátékos és piás, az anyja elhagyta, a testvére pedig egy undorító drogos. Neki kell megdolgoznia mindenért, emellett a múltban sok tragikus eseményben volt része, sajnos. A lány mindenképpen titokban akarja tartani azt ami történt vele, jó ideig sikeresen. 
Leslievel jobban tudtam azonosulni, mint Ashhel, ne értsétek félre Asht is nagyon kedvelem, de Leslie valahogy több. 
Leslie és Niall között szorosabbra fűződik a viszony, ami tetszett is, meg nem is, Niall nem túl szimpatikus nekem, tudjátok van az, hogy nem tudod miért, de nem kedveled, na így vagyok vele.
Leslie úgy gondolja, hogy újra a sajátjának érezheti a testét, ha tetoválást készített. Jó idő után meg is van a pénz rá, de nem talál egy olyan tetoválást ami tetszik is neki. Nyúl mutat neki egy ,,katalógust" amiben sok tetoválás lapul, Leslienek pedig megakad a szeme egyen. Persze, hogy ez a kis ártatlan tetoválás fog a legtöbb bajt okozni, háth már miért ne? 
 A tetoválás a lányt Iriálhoz köti, amit az elején én sem értettem, aztán ráhagyta arra, hogy tündérek, tudja a jó ég milyen hülyeségeik vannak.
Irial eljár abba a kávézóba ahol Leslie dolgozik, és puhítani kezdi 
Lesliet vonzzani kezdi Irial, nem érti miért, de mindig a közelében akar lenni. 
Kis idő után össze veszik Ashhel, és kábé mindenki mással is Leslie. Irial elintézi, hogy akik bántották őt megbünhődjenek, aminek én nagyon örültem. 
Keenant ebben a részben egy az egyben megutáltam, egy hülye seggfej, becsapta Niallt és ha úgy vesszük valamilyen szinten Asht is. Annyira dühítő volt az egoizmusa, legszívesebben széttéptem volna.
A kedvenc szereplőm meglepő, de Irial... igen tudom, gonosz meg mit tudom én még mi, de valljuk be, a vége felé mindenki megkedvelte csak picikét.
A könyvet nagyjából két nap alatt végeztem ki, az írónő, minden szavát ettemű
De persze, ez relatív, kinek mi tetszik, nem vagyunk egyformák. 
A legutáltabb szereplőm az egyértelműen Keenan, a pokolba kívánom, a ragyogó arcával együtt
Ki ne felejtsem Sethet, igen ő itt is szerepelt és igen még mindig az enyém, szóval hölgyeim pápá! Muhahahahaha.... oké azért attól nem fosztalak meg titeket, hogy EGYSZER ránézetek... ismétlem EGYSZER. Annyira testvéresen viselkedett Leslievek ami nagyon tetszett, hiszen az elején nem voltak túl jóban. A lényeg az, hogy a szerelmem is benne volt...YES!!!

Értékelés:
- Borító: 5/5
- Szereplők: 5/4
- Minden más: 5/4

Idézetek:
,, -A tündérek nem hazudnak. 
– Én halandó vagyok, Irial. Annyit hazudok amennyit csak akarok."

,, Mit jelent az, amikor a rémálmok békéről álmodnak? Amikor az árnyak fényre vágynak?"


,,Megpróbált mérges lenni, de érzelmei annyira labilissá váltak, hogy úgy érezte, mintha csak látogató lenne a saját testében."







Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, hamarosan jövök az újjal, addig is Sziasztok!!!!!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés