Melissa Marr - Veszélyes Játék

12:38:00

Sziasztok, Szinti vagyok! A mai áldozatunk, Melissa Marrtól, a Veszélyes Játék.

Forrás: Moly.hu

,, A tündérek kedvesek és bájosak?

Épp ellenkezőleg: erősek, veszélyesek, s az emberek világában élnek. 
Hol láthatatlanok, hol pedig álcát öltenek, és nem sokan tudják, kik ők valójában. Ám a 17 éves Aislinn tudja: a tündérlátás képességével született, amely számára inkább teher, mint áldás. Mindig ott vannak körülötte, látja a kegyetlenségüket, de a nagyanyján kívül senkivel sem beszélhet róluk. A legjobb stratégia elkerülni őket…

Egyes számú szabály: Soha ne hívd fel magadra a figyelmüket!

Kettes számú szabály: Ne beszélj a láthatatlan tündérekkel!

Hármas számú szabály: Ne bámuld a láthatatlan tündéreket!

Már késő. A nyomába szegődtek. Egy halott lány és a farkasa, valamint egy félelmetes, ugyanakkor ellenállhatatlan vonzerőt sugárzó fiú, Keenan. Vajon mit akarnak tőle?

Az eddig biztonságot nyújtó szabályok már nem működnek, s minden veszélybe kerül: Aislinn szabadsága, halandó élete, és a legjobb barátja, Seth, aki talán már több mint barát.

Fokozatosan kibontakozik egy évezredes történet átokról, beteljesületlen szerelemről, gonosz erőkről és kitartásról. Talán nem tökéletes minden, de az lehet. Tündérintrika, halandó szerelem, egy ősi játék kegyetlen szabályai és a modern elvárások összecsapása – erről szól Melissa Marr 21. századi tündérmese-sorozatának első kötete."




Ez a könyv annyira elragadott, hogy egyetlen egy szombat alatt kiolvastam, pedig elég hosszú, 300 oldal. 
A leírása nem fogott meg olyan nagyon, úgy gondoltam, hogy egy újabb, tipikus Tündéres történetet kell elolvasnom, de nem. Nem számítottam ezekre a fordulatokra. Volt, hogy csak a fejem kapkodtam, amolyan ,,mivan?" arccal. Melissa kidolgozta, majdnem az egészet, mindig hiányolom az ilyen könyvekből a háttérsztorit, jó kaptunk egy keveset, de én arra gondolok, hogy mégis hogyan fejlődött ki a tündér világ, hogy döntötték el ki a Nyárkirály, a Télkirálynő és stb. Ez egy nagyon kicsike minusz.
A könyv elején megismerkedünk Aislinnel,  aki látja a tündéreket és az ő gasztetjeiket. Normális, hogy az elején utáltam a tuskó tündéreket, hiszen mi az már, hogy megáll valaki mellett és szaglászni kezdi. 
Megismerjük még Ash nagyanját aki nagyon védi az unokáját a tündérektől, ezért alig engedi el valahova. 
A tündérek ellen a legfőbb fegyver a vas, ezért Ash mindig vas mögé bújik. Hamarosan bemutatja nekünk Melissa Sethet is, aki Ash legjobb ,,barátja"aki szuper kedves.  A kapcsolatuk elég fura, mert flörtölnek egymással, de nem jönnek össze... vagy mégis? Ki tudja? Jah, én.... bibibiii.
Még két szereplő ,, szemszögéből" íródik, vagyis ez nem is szemszög, mert Melissa meséli harmadik személyben, na majd meglátjátok.
Az egyik Keenan, aki nagyon meg akarja magának szerezni Asht, viszont a lány tudja, hogy ő tündér ezért nemigen megy a közelébe. Tehát Keenan gyötrődéseit illetve kevés örömét olvashatjuk itt.
A másik Donia, aki Télleány, nem igazán rudom elmagyarázni ezeket a tiszteket, de a könyvben részletezik. Ő még mindig nagyon szerelmes Keenanba, de nem vallja be, mert úgy gondolja, hogy ennek a szerelemnek nincs jövője, ami igaz is..... vagy nem.... hihi csak ugratlak..... vagy mégsem.... jól van befejeztem.
Ezer millió dolog fog történni még, lesznek akik egymásba gabalyodnak, meg olyanok akik nem gabalyodnak egymásba 
Keenannak az anyja Beira a Télkirálynő, ő egy igazi ............. szeretnék egy kis illemet betartani, de ha kiírom amit gondolok akkor nem fog menni. Elviselhetetlen, idegesítő és borzalmas anya, megátkozta a saját fiát, ahj, de utálom.
Aki még elég ellenszenves nekem, ez teljesen relatív, mindenkinek más a véleménye, lehet valaki kedvelte, én nem, ez pedig Keenan. Nekem ő túl nyálas, és... mondjuk ki, gyenge. Nem szerettem, hogy mindig ráeröltetett mindent Ashre.
És most beszéljünk egy pirinyónyit Sethről. Ő az én második álompasim  Annyira nyugodt és kihangsúlyozott, hogy esküszőm engem is lenyugtatott, pedig én nem is kicsit vagyok temperamentumos. El nem menjünk afelett, hogy a leírások szerint, állati sexy. Ami engem a legjobban vonz külsőleg egy pasin, az a tetoválás és a piercing, , rajta voltak, sok. Ő maga az én teljes ellentétem, nyugodt, tehetséges és kihangsúlyozott, és 
Szerintem egyelőre ennyi, a vége nagy meglepetés lesz mindenki számára,legalábbis szerintem.


Értékelés:

- Borító: 5/5
- Történet: 5/4
- Szereplők: 5/4







Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, holnap hozom a
következőt. Addig is 
Sziasztok


You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés