Novemberi Book Haul

9:27:00

Sziasztok, Szinti vagyok! A mai bejegyzés a Novemberben beszerzett könyveimről fog szólni.

Hármat szereztem be ebben a hónapban, ebből sajnos csak egyet tudtam elolvasni, de próbálom behozni a lemaradást!


 1.Agatha Christie - Halál A Níluson
2. Kelly Oram - Cinder és Ella
3. Lauren Morrill - Vakrandi a végzettel

,,Julia semmit nem bíz a véletlenre, köszöni szépen. Pláne nem egy tanulmányi kirándulást Londonba, ami a hozzá hasonló Shakespeare-rajongóknak az ígéret földje!
Csakhogy a kiszámítható terveknek lőttek, amikor idegesítő osztálytársával, a szabályokat hírből sem ismerő Jasonnel kerül párba az út idejére. Már első este egy vad buliban találják magukat, és másnap Julia flörtölős SMS-eket kap egy ismeretlen számról! A lány persze kíváncsi a rejtélyes imádóra, ezért alkut köt az ördöggel (izé… Jasonnel), aki segít kideríteni, ki küldi az üzeneteket, ha Julia hajlandó végre lazítani egy kicsit. A kalandos hajsza során a lány sok mindent megtanul, ami nem szerepel (kismillió) útikönyvében − például hogy semmi nem lepi meg annyira az embert, mint az igaz szerelem."

Szerintem elég egyértelmű a megvásárlása, de ha mégsem kalkuláltátok volna ki, a többi posztomból, elmondanám, hogy a LOL könyvek a szívem csücskei, imádom őket.
Még nem olvastam ki, de már most harcok folynak köztem és Tija között Jason szívéért és testéért . A leírás alapján egy csudimudi jó könyv van a tulajdonomban, szinte száz százalékig biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni.

,,Ella élete minden, csak nem tündérmese. Nyolc hónapja, hogy a tizennyolc éves lány édesanyja autóbalesetben meghalt, ő pedig súlyos sérüléseket szenvedett a karambolban. Most gyerekkora óta nem látott apjához meg annak új családjához kell költöznie, ahol egy mostohaanya és két utálatos mostohatestvér várja. Mesés…

Egyvalaki tartja Ellában a lelket: Cinder, akivel évek óta barátok a neten, de sosem találkoztak. A lány annyit tud, hogy a fiú vicces, szexi, okos, és ugyanakkora könyvmoly, mint ő. (Meg hogy totál bele van zúgva a nagydumás srácba, de ez mellékes…) Fogalma sincs róla, hogy Cinder az egyik legmenőbb hollywoodi színész, aki a kedvenc könyvükből készült filmben játssza a herceget. Vajon képes a valóságban is tündérmesévé változtatni Ella életét?"

A Cinder és Ellát már kiolvastam és van róla bejegyzés is, úgyhogy ha nem olvastad volna akkor olvasd el  micsoda buzdító szöveg, nem-de? Azért vettem meg, amiért a Vakrandit is, mert LOL könyv fanatikus vagyok. gyors nyálcsorgatás Cinderért.

,,Ki irigyelhette szépségét, gazdagságát, boldogságát? Mindenki. Kinék lehetett több-kevesebb oka a gyilkosság – sőt gyilkosságsorozat elkövetésére? A hajón szinte mindenkinek. S ha már Ergyiptomban, régészeti leletek felkeresésére indult útnak gazdag utasaival a hajó, a „véletlenül” fedélzetén tartózkodó Poirot is régészeti módszerekkel kezd a bűntény felderítéséhez: először minden zavaró, fölösleges elemet eltávolít, aztán minden kétséget kizáróan bebizonyítja, hogy az a gyilkos, akire (természetesen) a legkevésbé sem gyanakodhatunk."

Már időtlen idők óta el akarok olvasni egy jó krimi regényt. Bújtam is az internet világát valami jó könyvért, de valahogy egyiknek sem tetszett a leírása, de aztán rátaláltam Agathára. A könyveinek a leírása nagyon titokzatos ami rendesen felcsigázza az ember képzelőerejét. Így volt velem is, és mivel szinte ingyen adták antikváriumban vettem, ott pedig köztudottan olcsóbbak a könyvek, hiszen használtak, úgy voltam vele, megrendelem.
Még nem olvastam, de sok elvárásat fűzök hozzá.



Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést is. Holnap hozom a következőt,addig is,Szziasztok

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés