Decemberi Book Haul 2015

11:53:00

Sziasztok, ma a megkésett decemberi book hault láthatjátok!:

Tammara Webber - Egyszeregy
Kae Westa - Karvalyszárnyon
James Dashner - Halálkúra
Debbie Macomber - Angyali segítség
Sophie Kinsella - Hová lett Audrey?




,,Audrey hetek óta nem teszi ki a lábát a lakásból. Édesanyja szerint olyan, akár egy törött porcelánvázává. A szomszéd srác szerint olyan, akár egy lökött celeb, aki napszemüvegben ül az elsötétített szobában. Linus szerint pedig olyan, akár a rebarbara, ami csak árnyékban érzi jól magát. A pszichológusa szerint… na, azt inkább hagyjuk. Audrey szorong és pánikol. Mindentől és mindenkitől. A számítógépes játékokra rágyógyult öccsétől, a női magazinokból nevelődő anyjától, a sportkocsikról álmodozó apjától, de legfőképpen Linustól, akinek olyan a mosolya, akár egy gerezd narancs.

Audrey valahol útközben elvesztette önmagát, és úgy tűnik, minden összeesküdött ellene, de egy váratlan találkozás, egy óvatos séta a Starbucksba és egy szintén különös srác közeledése talán mindent újraírhat a lány életében."



Ezt a könyvet karácsonyra kaptam a keresztanyámtól, nagyon megörültem mikor megkaptam, hiszen már nagyon kíváncsi voltam, hogyan is dolgozza ki ezt a történetet Sophie. Olvastam valamennyit belőle, de mivel, a Halálkúrára sokkal kíváncsibb voltam, azt olvastam el előbb, azóta pedig, sajnos nincs sok időm olvasni köszönjük szépen kedves tanári kar. Sok jó kritikát olvastam róla, ez miatt alig várom, hogy sort keríthessek az elolvasására.


,,Lucie  és Aren egymásba botlanak – úgy tűnik, véletlenül – a Times Square-en,
szilveszter éjjel. Első látásra megkedvelik egymást, de a sors egy újabb fordulata
elszakítja őket egymástól.''

Erről a könyvről nem akarok sokat beszélni, megvettem, megbántam, ennyi a történet. A blogon találtok róla egy bővebb értékelést.








,,A Tűzpróba után úgy tűnik, az őrült hajszának vége. De Thomas biztos benne, hogy nem bízhat a VESZETT-ben. Hiába állítják, hogy nincs több megtévesztés, hogy a Próbák nyomán már minden szükséges információt megszereztek, és most Thomas és társai visszakaphatják az emlékeiket, hogy végrehajthassák az igazi küldetésüket. A csapat tagjaitól várják ugyanis, hogy létrehozzák az emberiséget fenyegető halálos vírus ellenszerét. Csakhogy Thomas sokkal több mindenre emlékszik, mint a VESZETT vezetői hinnék. Hazugságokkal többé nem mennek semmire. Ám a dermesztő igazság jóval veszélyesebb, mint azt Thomas valaha gondolta volna. A csapat újabb gyilkos kalandra vállalkozik, hogy kifürkéssze a VESZETT legnagyobb titkát. Menekülésük során tomboló Buggyantakkal és profi fejvadászokkal kell megküzdeniük, majd egy titkos szervezet csap le rájuk. Milyen árat kell fizetniük azért, mert a saját kezükbe vették a sorsukat? Túlélheti-e vajon bárki a Halálkúrát?''


Ez a könyv nagy kedvencem lett, nagyon örülök, hogy volt lehetőségem elolvasni James csodás trilógiáját, a három könyv közül, pedig egyértelműen ez a legjobb. Róla szintén találtok egy bővebb kritikát.








,,Miféle sors várhat egy grófkisasszonyra, akinek felbontották az eljegyzését, kardélre hányták a városát, és maga is csupán az utolsó pillanatban tudott elmenekülni?
Caliannara túléli a mészárlást, de hűséges testőre nélkül menekül, és kalandos módon zsoldosokhoz csatlakozik. Vajon elég az ottani felcser pártfogása, hogy a grófkisasszonyból harcos válhasson, ha mindenki más közönnyel, a kapitány pedig egyenesen ellenszenvvel méregeti?
Shastornak anélkül is megvolt a maga baja, hogy az ostromlott városból szökött nemeslány a nyakába szakadjon, de a neheze csak most következik. Megbízója átveri, a szerettei veszélybe kerülnek, ráadásul hitszegő bátyja is felbukkan.''


Nagyon, nagyon kíváncsi vagyok erre a könyvre, mivel sok jót hallottam róla, és a leírása alapján, ez lesz életem Nagy könyve. Őt az egyik barátnőmtől kaptam szülinapomra, és mikor megláttam majd kiugortam a bőrömből, hiszen már a megjelenése óta vágyom rá.












,,Egy lány, aki úgy gondolja, a bizalmat megtörik, az ígéreteket megszegik és a hűség csak illúzió. Egy fiú, aki úgy hiszi, az igazság relatív, a hazugság elkendőzi a kibírhatatlan fájdalmat és a bűntudat örök.
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált… Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen; csak együtt nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére. Vajon a találkozásuk megerősíti őket hitükben, vagy megcáfol mindent?''


Őt a szüleimtől kaptam, karácsonyra, és szintén kívánságlistás volt, úgyhogy nagy volt az örömöm, mikor kibontottam a csomagom, nagyjából fél órán keresztül csodáltam a pompás borítóját, és örömködtem. 

Az elmúlt hónapban, igen sok könyvet kaptam\vettem, és már alig várom, hogy mindet kiolvashassam, illetve kritikát írhassak nektek.
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, hamarosan hozom a következőt. Addig is, Sziasztok!!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés