Marni Bates- Segítség Youtube-sztár lettem

10:13:00

Sziasztok, Szinti vagyok! A mai áldozatunk pedig a szülinapos ,,Segítség Youtube-sztár lettem" Marni Batestől

Forrás: Moly.hu

,,Ismertnek lenni nagyon menő, ugye? Tévedés! A tizenhét éves Mackenzie-t például egyáltalán nem zavarja, hogy két barátján kívül a többi diák csak akkor vesz tudomást a létezéséről, ha a leckéjüket kell megírnia. Szóval igazi lúzer. 
Ám a békés névtelenségnek vége, amikor hátizsákjával véletlenül padlóra küldi az egyik izomagyú focistát, sőt egy hisztirohammal kombinált újraélesztést is bemutat a fél suli előtt… A kínos jelenetről készített videó azonnal fölkerül a YouTube-ra, és több millió kommentelő, meg persze az egész gimi Mackenzie-n röhög. De amikor egy népszerű rockbanda klipet készít a felvételről, a lány egy csapásra sztár lesz. A szerelemben viszont ugyanolyan lúzer, mint volt. Mert mi van, ha túl későn jön rá, hogy a nagy médiacirkusz közben elszalasztotta a tökéletes srácot, akinek egyáltalán nem kellett a felhajtás ahhoz, hogy észrevegye őt…"




A második LOL könyvem, és hatalmas kedvencem. Már az első pár oldalon elindult az a bizonyos újraélesztés. Hogy ez mégis hogyan is nézhetett ki? A főszereplőnk, akinek szinte biztos, hogy az Isten kétbalábat és kétbalkezet adott, nemes egyszerűséggel feldöntötte a suli híres focistályát, eztán pedig hisztérikusan újra akarta éleszteni, hát mi ez ha nem jó sztori. Köztudottan mindenki szereti a botrányokat, és mivel ebben az iskolában olyan nagylelkű és segítőkész diákok járnak, levideózták az egész esetet és feltették a youtubra, természetesen csak azért, hogy segítsenek unatkozó társaiknak.
Szegény Mack el ne mondjátok, hogy így hívtam, mert még leharapja a fejem teljességgel kiborult az incidens miatt, ezen pedig a jószándékú és odaadó testvére sem segített sokat, aki kedvesen megjegyezte, hogy elköltözhetne a nővére melegebb éghajlatra. 
Ezekben a rossz időkben egy banda na vajon kik? megzenéjesítették Mack baklövését, ami igen nagy sikert aratott, ahogy az eredeti videó is, mint kiderült később. Innentől kezdve megváltozott főszereplőnk élete, már nem az a láthatatlan lányka volt, akit a barátain kívül senki sem vesz észre, óóó nem. Szinte az egész világ a két videó körül forgott, Mackenzie felhívásokat kapott, reklámokba, ingyen cuccokra tette rá a kezét, ezek mellett megismert egy csomó állati jó embert. 
Kicsit belelendültem, most pedig essen szó Kenzie hírnév előtti életéről. Főszereplőnknek összvissz két barátja van, Corey a meleg krapek ilyen barátra vágytam mindig is, Corey kérlek mondd, hogy létezel .  és Jane a könyvmoly/kocka csajszi, na igen kinek ne kellenének ilyen barátok? Jane és Mack állati jóban van és mindent megoszt egymással, persze Coreyyal is, úgyhogy nem kell félteni a barátságukat a hírnév után. vagy mégis? A következő részben megtudhatjuk.... nem poén, komolyan . 
Térjünk kicsit Coreyra, nos ő a tipikus legjobb barát, akit minden lány megálmod magának, hiszen, okos, vicces, divatod és had ne kelljen sorolnom, mert itt maradunk az idők végezetéig. Van néhány olyan beszólása, amitől nem tudod, nevess vagy sírj, imádni való egy pali.
Jane pedig az az ember aki csendben tűr mindent, és állati jól játsza a nyugodtat. Fantasztikus tanuló, emellett még jó barátis. Úgyhogy Macknek barátok terén nincs miért panaszkodnia.
Most pedig térjünk a kedvenc témámra, úgy bizony,Loganre.  Ő tipikusan az a srác akitől mindenkinek leesik az álla, hiszen olyan sármja van amiről a legtöbb pasi csak álmodik.
A szentem nem túl jó töriből ezért a szülei korrepetítort akar felvenni, és mit ad Isten, Mack pont munkát keres, és természetesen szín ötös ebből a tantárgyból. Mack tanítgatja Logant, de a fiúnak sehogy sem megy a fejébe semmi. Mack és Logan szorosabbra fonja a szálakat egymás között, de persze a lány ebből semmit sem vesz észre. 
Ahogy a lapok fogynak úgy válik minden jobbá és jobbá, mindenképp megéri elolvasni.
Titok, hírnév, barátság, szerelem, bulik, és egy szívmelengető bocsánatkérés, ha ez nem győz meg téged akkor semmi.


Értékelés:
- Borító: 5/4
- Szereplők: 5/5
- Kedvenc szereplő: Logan
- Legutáltabb szereplő: nincs
- Kedvenc jelenet: Mack és Kutya találkozása.



Idézetek:

,,Nem emlékeztem, hogy kizárólag szívrohamnál szokás-e ilyen masszázst alkalmazni, de buzgón nyomkodtam a mellkasát. Közben orvosért kiáltoztam, meg efféléket ordítoztam:
– Jól csinálom? Nem ölöm meg ezzel? Mondja már meg
valaki! Nem ölöm meg ezzel?"

,,– Egyetlen lehetőséged maradt, Mackenzie – jelentette ki az öcsém. – El kell költöznöd… talán valaki befogad."

,,Corey felém fordult:
– Ha nem veszed fel valamikor ezt az észvesztő ruhát, hát
megöllek! Aztán teszek róla, hogy ebben temessenek el."


,,– Csak a társasági készségeimet kellene még csiszolnom.
De ma mintha bírták volna a burám. – Megrántottam Logan inge ujját, élvezve a tiszta gyapjú tapintását. – Te is észrevetted?
– Igen – ujjai szorosabban fonódtak a kormányra. – Észrevettem.
Közel hajoltam hozzá, és bizalmasan odasúgtam:
– Azt hiszem, a ruci az oka.
Csupán egyetlen pillantást vetett rám, ahogy megálltunk a piros lámpánál, de ez elég volt, hogy meglóduljon a pulzusom.
– Szuperszexi ruha, Mack.
– Kösz, de a melltartóm sem akármi ám! Nézd csak!
Lecsúsztattam a ruhám pántját, láthatóvá téve a melltartó egyik csücskét. A kocsi mintha nagyot zökkent volna, de lehet, hogy csak képzeltem.
– Jesszusom! Hagyd ezt abba!
Erőnek erejével igyekeztem nyitva tartani a szememet.
– Hát nem indultál be tőle.
– Ne szórakozz velem!"

,,– Látom, ismerkedsz Kutyával.
Összerezzentem. Szívem meglódult dobogása fejem lüktetésének ritmusához igazodott. Sarkon perdülve szembetaláltam magam Logannel, aki az ajtófélfának támaszkodott, olyan lazán, mintha minden reggel csajok ébrednének fel a szobájában.
– Hogy miii? – dadogtam.
– A halammal.
– Kutyának nevezted el a haladat? – masszíroztam meg
a fejemet. – Még mindig részeg lennék?"






Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, hamarosan hozom a következőt, addig is Sziasztok!




You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szuper könyv ès bejegyzès is! :) Boldog szülinapot Youtube-sztár!

    VálaszTörlés
  3. Kutya, imádom :D :) egyszer egy barátnőm megkérdezte: - ha lenne egy kutyám minek nevezném el? Mire én:-nem tudom. Ő:-én kutyának,és ha lenne egytevéd? Én:-tevének? - nem, kutyának :) :) erről ez jutott eszembe, bocsi ha nem érdekel...
    Most kezdtem el olvani a blogod, amit eddig elolvastam a nagyon jó, jól írsz! csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon is érdekel, szeretem az ilyen barátnős, családtagos ,,meséket''.
      Köszönöm szépen :D

      Törlés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés