Januári Book Haul

7:33:00

Sziasztok, ma elhoztam nektek a Januári szerzeményeimet.


Leiner Laura - Illúzió
Marni Bates - Itt a vége, lúzer véle



,,Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…"

Az első két részről már bejegyzés is van, ha szeretnétek olvassátok el. Muszáj volt megkaparintanom, mert háth, benne van Nagy Márk, szóval elég egyértelmű, hogy kell nekem, plusz kíváncsi vagyok, mi lesz Anti és Beki barátságával. Még nem olvastam el, de a  terveim között van, már alig várom, hogy jusson időm rá.



,, Áll a bál a Smith gimiben! Az egész suli bezsongva várja a tavaszi bulit, három diáknak viszont olyan fordulatot hozhat ez az este, amire egyáltalán nincs felkészülve… 
Melanie a csajkódex miatt nem mer járni a barátnője öccsével. De irtó nehéz ellenállni Dylannek, aki maga a két lábon járó kísértés. 
A lúzer Isobelt az egyik legszexibb srác valamilyen rejtélyes okból randira hívja. A lányt már ettől is kitöri a frász, hát még attól, hogy a kamu kapcsolat Spencerrel esetleg valódira fordulhat. 
Corey álmában sem gondolta, hogy egy rocksztárral járni ennyire bonyolult. Vajon elég erős a szerelmük Timmel, hogy megküzdjenek a folytonos médiacirkusszal, na meg a melegellenes tüntetőkkel, akik próbálják kitiltani őket a buliból? 
Lehet, hogy ez a bál mégsem lesz mindenkinek"


Még mindig nem olvastam el, MÉG MINDIG, borzalmas vagyok. Az összes többi Marni  könyvet kivégeztem, és már nagyon várom, hogy vele is megtegyem. Sokat hallottam róla, Tijától főleg a pasikról, Tija valamiért nem akart másról beszélni csak a pasikról,... háh ez a nő Ha jól tudom, akkor ez három pár szemszögéből van írva... Dylan és Melanie, Isobel és Spencer, illetve Tim és Corey. Spencer és az ő... öm... kedvessége.... ígéretesen hangzik.


Ebben a hónapban nem költekeztem annyit, de sebaj, februárban, bepótolom. Hamarosan hozom a következőt, addig is Sziasztok!

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Istenem, ezek nagyon jók! Már olvastam őket és csak azt tudom mondani, hogy mindenkinek meg kell ismernie Spencert és Nagy Márkot! De leginkább Spencert <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy Márk, amolyan alap pasi, mindenki ismeri. Spencer pedig... hm... érdekes jellem lehet, már alig várom, hogy megismerjem

      Törlés
  2. Nagy Márk is my husband 😍 Nem adom senkinek 😉😈#ilovehi #márkandi #myhusband #önzővagyok #imádom #márker #márkerleszekamígélek

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés