Lauren Morrill - Vakrandi a végzettel

6:21:00

Sziasztok! Mai áldozatunk Lauren Morrilltól,  a ,,Vakrandi a végzettel''.



Forrás: Moly.hu

,,Julia semmit nem bíz a véletlenre, köszöni szépen. Pláne nem egy 

tanulmányi kirándulást Londonba, ami a hozzá hasonló Shakespeare-rajongóknak az ígéret földje! 

Csakhogy a kiszámítható terveknek lőttek, amikor idegesítő osztálytársával, a szabályokat hírből sem ismerő Jasonnel kerül párba az út idejére. Már első este egy vad buliban találják magukat, és másnap Julia flörtölős SMS-eket kap egy ismeretlen számról! A lány persze kíváncsi a rejtélyes imádóra, ezért alkut köt az ördöggel (izé… Jasonnel), aki segít kideríteni, ki küldi az üzeneteket, ha Julia hajlandó végre lazítani egy kicsit. A kalandos hajsza során a lány sok mindent megtanul, ami nem szerepel (kismillió) útikönyvében − például, hogy semmi nem lepi meg annyira az embert, mint az igaz szerelem.''




Elég sok időbe telt, míg végre elolvastam ezt a könyvet, az oka az lehet, hogy annyira élveztem, hogy nem akartam, hogy véget érjen. A történet könnyed, humoros, romantikus, és tele van bonyodalmakkal, háth kell ennél több a szórakozáshoz?
Számomra Julia lett a legszimpatikusabb szereplő, mindig próbált ésszerűen cselekedni, és mikor nem sikerült neki,  na azok voltak a legjobb részek  Kicsit idegesített a folytonos hablatyolása az egyetlen nagy Ő-ről, én is azt az elvet vallom amit Jason, nem egy hanem több nagy Ő van.
Jason annyira gyerekes, hogy ha egy olyasvalakinek aki nem olvasta a könyvet, elkezdenék mesélni arról, hogy miket csinált ez a srác, tuti azt hinné, hogy egy öt évesről beszélek.
Elég sok meglepő fordulat van benne, amikre nem igazán számít az ember.
Annyira tetszett, hogy Julia már az elején bajba sodródott Jason miatt. Nem hittem volna, hogy Julia képes a bulizásra, míg, be nem bizonyította, el sem hiszem, hogy egy igazi csábítóvá vált. 
Julia oda meg vissza van a Büszkeség és balítéletért, ezért is szégyeltem el magam nagyon, én bizony még nem olvastam a könyvet... tudom, tudom, klasszikus, és el is fogom olvasni... remélhetőleg hamarosan.
Forrás: Moly.hu
A történet során sokkal jobban megismertem az összes szereplőt, és rájöttem, hogy ők ezerszer többek annál, amit mutatnak. 
Nem vagyok egy Shakespeare megszállott, a Rómeó és Júlia nekem túl nyomasztó volt, de én is ellátogatnék az otthonába, a leírtak alapján elképesztően szép hely. Julia libáktól való félelmét teljesen megértem, én a kakasoktól félek, mióta az egyik megcsípett bár mivel nem vagyunk túl hasonlóak Juliával, valószínüleg én leütöttem volna a libákat/kakasokat, a fenébe
Aki olvasott már legalább egy LOL könyvet, az tudja, hogy nem fogunk életre szóló leckét kapni, a szerelemről, barátságról, vagy bármi másról, a LOL-okat, egyszerűen csak élvezni kell, és ezért is szeretem őket olyan nagyon.
Nem tudom megfogalmazni azt, hogy mennyire imádtam ezt a könyvet, úgyhogy ne haragudjatok, hogy beszélek össze vissza, mint valami hülye. Mikor elolvastam az utolsó oldalt, csak ültem és néztem a borítót, és azon gondolkodtam, hogy mégis, mi a francért nem húztam tovább az olvasását. Jason egyértelműen a sexy pasik listámra került, igaz, hogy nem az első helyezet, mert az bizony Scott, de egy igazán jó helyet kapott a kicsike.
Ha szeretsz nevetni, és kíváncsi vagy arra, hogy mi lesz Juliáékkal, akkor ne habozz, olvasd el a könyvet ez pont olyan volt mint a topshop reklámjai.
Az osztály felügyelőjét sajnáltam a legjobban, én biztos nem vállaltam volna, ennyi kamaszt egy teljes hétre, biztos sok rémálma volt, a Londonban töltött idő alatt.
Örülök, hogy alkalmam volt elolvasni ezt a nagyszerű könyvet, remélem ti is mielőbb el fogjátok. Ha olvastátok a könyvet, írjátok le a véleményeteket ti is.




Értékelés:
- Borító: 5/4
- Történet: 5/5
- Szereplők: 5/4
- Kedvenc Szereplőm: Julia
- Kedvenc jelent: Első csók
- Legutáltabb szereplő: Mark


Idézetek:


,,Ne üldögélj tovább egy pillanatig se, egy ábrándot kergetve, amire talán sosem találsz rá, mert lehet, hogy nem is létezik''
,,Nekem kell az, hogy ne csak olvassam, de tapinthassam is a könyveket. Soha sehová nem megyek könyv nélkül, és mivel most az óceánon túlra utazom, nem fogtam vissza magam.''
,,– Hol a pokolban jutottál netközelbe? 


     – A biztonsági pultnál ülő csajnál. Cuki volt. És úgy gondolta, én is cuki vagyok… – Elhallgat, és én pontosan értem. 

     – Vagyis vak a lány? – kérdem. 

     – Haha, de vicces.''
 „A szerelem nem tökéletes – vagy kiszámítható.”
   


Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, hamarosan hozom a következőt, addig is Sziasztok!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Hmmmm...Jason..izé a könyv:nekem elég kalandosan sikerült a "becserkészése"de én is nagyon élveztem,meg amúgy is LONDON,ki ne imádná :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szerettem! Kiváncsi lennék a véleményedre a végső csavarról, azt nem emlitetted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szerettek, még csak célozni sem arra, hogy valami izgi történik a végén, csak emiatt nem említettem.
      Nagyott néztem, merthogy mindenre gondoltam, csak erre nem :D

      Törlés

Follow by Email

Előfizetés