Disney Book Tag

9:33:00

Sziasztok, ma a Disney Book Tag-et fogom elkészíteni, lássuk a kérdéseket.






1. Kis hableány: Egy karakter, aki kilép a komfort zónájából:?

Avery a Szívzűrterápia strébereknek c. könyvből. Azért ráesett a választásom, mert olyan dolgokat próbál ki Grayson mellett, ami még csak eszébe sem jutna.



2. Hamupipőke: Egy karakter, aki hatalmas változáson megy át:?

Daemon állati sexy Black, aki a távolságtartó és undok szomszédból, válik egy szuper kedves, aranyos, imádnivaló, és még mondhatnám, de akkor estig itt maradunk.




3. Hófehérke: Egy könyv amiben nagyon különbözőek a karakterek:?

Ezen sokat gondolkoztam... és még most sem vagyok teljesen biztos benne, de azt mondom, hogy a Percy Jackson sorozat. Végül is, szinte senki sem hasonlít a másikra.



4. Csipkerózsika: Egy könyv amin majdnem elaludtál?:
Egyetlen egy ilyen könyv van, az pedig az Angyali segítség, egyszerűen, annyira nem érdekelt az egész szerelmi hülyeség, hogy képes voltam bealudni rajta, eddig még sosem történt ilyen.




5. Oroszlánykirály: Egy karakter, akivel valami tragikus dolog történt.

Számomra ez egyértelműen Ella, a Cinder és Ellából. Csak azt tudom mondani, hogy elképesztő, mennyi erő lakik benne.



6. Szépség és a szörnyeteg: Egy szörnyen hatalmas könyv, amire nehezen szántad el magad, de a végén megtetszett:?

Nem tudok ilyen könyv létezéséről. Még nem olvastam egy olyan, hű, de nagyon hosszú könyvet sem, és nem is kellett nagyon unszolnom magam egynek is a kiolvasására.



7. Aladdin: Egy karakter, akinek teljesül egy kívánsága:?
A Párválasztóból America anyja, ő akarta olyan nagyon, hogy America bekerüljön a palotába. Amúgy ő az egyik kedvenc szereplőm a könyvből, mindig mond valamit ami megmosolyogtatt.



8. Mulán: Egy karakter aki másnak tetteti magát:?
Rose a Vámpírakadémia c. könyvből. Mindig erősnek és megtörhetetlennek adja ki magát, de belül egy törékenynek mondható lány. Láttátok a filmet? Ugye, hogy mennyire borzalmas lett? Ennyire még ember nem szúrt el egy jó könyvet.



9. Toy story: Egy könyv aminél azt kívánod bárcsak élnének a szereplői:?

Képtelenség válaszolni erre a kérdésre, valószínüleg mindenkit élővé akarnék tenni ez egy igazán értelmes mondat volt, gratulálok Szintia.




10. Disney - gonoszok leszármazotjai: A kedvenc gonosztevőd?:

Mindenki utálja, én viszont kifejezetten kedvelem, ő pedig nem más mint, a Luxen sorozatból Blake. Igen, tudom, egy igazi seggfej, de én valamilyen megmagyarázhatatlan ok miatt, kedvelem. légyszi ne kövezzetek meg.

Arra gondoltam, hogy a végén szót ejtenék a kedvenc Disney mesémről.
Szinte mindegyik meghatározó része volt a gyerekkoromnak, de ha egy kedvencet ki kéne emelnem az az, Oroszlánkirály lenne. Nagyjából egymilliószor láttam és még most sem unom, ahogy a legtöbb Disney mese, ez is vicces, néhol pedig nyúlnunk kell a papírzsepiért. Igen ennyi idősen is elsírom magam az Oroszlánkirályon 
A legkedvesebb szereplők számomra, Simba, Timon és Pumbaa, nagy arcok ezek hárman. Timonnak és Pumbának van egy saját kis sorozatja, amit szégyen szemre én a mai napig nézek a nevetés megengedett


Ennyi lett volna ez a Tag, remélem tetszett. Ha szeretnétek ti is töltsétek ki a kommnet szekcióban. Hamarosan hozom a következő bejegyzést, addig is Sziasztok!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Érdekesek és fantáziadúsak ezek a Book Tagek, lehet én is rá fogom szánni magam egyre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kitölteni őket. Én mindig nagyott nevetek a válaszaimon.

      Törlés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés