Tea Book Tag

6:38:00

Sziasztok!



Észre vettem, hogy elég régen volt Book Tag az oldalon, szóval keresgéltem kicsit, és megtaláltam a Tea Book Tag-et. (Ha valamelyik könyvről van bejegyzés, a címére kattintva megtaláljátok)






1. Instant Tea - A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál


Forrás: Moly.hu

Na igen a Mesterkulcs a maga 77  oldalával a legrövidebb könyv, amit eddigi életem alatt olvastam. De mint ahogy mondogatni szoktam, Nem a mennyiség számít, hanem a minőség és ez a könyv elképesztő volt.



2. Zöld tea - Egy zöld borítós könyv


Forrás: Moly.hu


Nincs olyan sok zöld borítós könyvem, de így is sokat gondolkodtam azon, hogy melyiket válasszam. Végül a Karvalyszárnyon-ra esett a választásom


3. Forró citromos tea mézzel - Egy könyv, ami átmelengeti a lelked

Forrás: Moly.hu


Gondolom mindenki valami nagyon nyugis könyvre gondolt. De hát, szeretek kilógni a sorból, szóval az én választottam a D.A.C. Kalapos Évától, és hamarosan meg is tudjátok miért.


4. Ötórai tea - Egy könyv, amit angolul vagy más idegennyelven olvastál


Forrás: Facebook/Kelly Oram

Magyarul is volt szerencsém elolvasni, de eredeti nyelven sokkal, de sokkal élvezetesebb volt. A poénok is jobbak voltak így.


5. Gyógytea - Egy könyv, amit kényszerből olvastál


Forrás: Moly.hu


Szükséges volt az irodalmi vizsgához, úgyhogy nagy nehezen neki láttam. Azt kell mondjam, hogy az egyik legjobb dolog ami történt velem, mert a János Vitéz miatt szerettem meg Petőfit, és a költeményeit. 


6. Fekete tea - Egy olyan akciódús  könyv, amin képtelen lennél elaludni


Forrás: Moly.hu


Egy percig sem gondolkodtam rajta, számomra egyértelmű, hogy Jamestől a Halálkúra, és a mértjét egy bejegyzésben ki is fejtem.



7. Jeges tea - Egy hamisítatlan nyári olvasmány


Forrás: Moly.hu


Emelje fel a kezét, aki legalább egy Leiner Laura által írott könyvet elolvasott. Látom sok kéz van a magasban, nos biztos, hogy a Szent Johanna Gimi volt amit először olvastatok tőle, aztán pedig jött a Bábel. Aki olvasta tudja, hogy ez bizony egy hamisítatlan nyári olvasmány.



8. Kalinka szamovár - Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé


Forrás: Moly.hu



Az untig ismételt Angyali segítség újra itt van, hogy betolakodjon egy Book Tag-be, és persze újra a legrosszabb helyet foglalja el. 




Na mára legyen elég ennyi. Sziasztok!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Imádom a teákat *w* Sajnos ezek közül a könyvek közül egyet sem ismerek, illetve a Mesterkulccsal szemeztem már egy kicsit. Rajongója vagyok a Steampunknak szóval lehet bele fogok vágni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mesterkulcsról van egy bejegyzésem, ha van kedved hozzá, olvass bele.
      Nekem nagyon tetszett ezek közül mindegyik, érdemes elolvasni őket, bár milyen könyvet nem lenne érdemes nem de? :D

      Törlés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés