Summer Book Tag

14:40:00

Sziasztok, ma egy Book Tag-et olvashattok itt.


Forrás: Weheartit



1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!

Forrás: Moly.hu

Még nem olvastam el, de már tervben van. A hátoldala nem valami kedvcsináló számomra, nem igazán szeretem az ilyen kategóriájú könyveket, de ugye ez a könyv is egy kihíváshoz kell.



2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!



Most mondhatjátok azt rólam, hogy stréber vagyok, mert egy iskolában nyaralnék, de háth muglik vagytok, ti úgysem értenétek.



3. Éppen a nyaralásra mész, és a repülőn ülsz. Egy olyan regényt akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik könyvet 
vinnéd magaddal?

Forrás: Moly.hu


Egy repülő út alatt, ez a könyv lenne a legjobb választás számomra.


4. Nyári szomorúság gyötör – melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?

Forrás: Facebook/LOL könyvek


Egyikükkel, hiszen ezek közül mindegyik tele van jókedvvel, és humorral, mi más kéne a felvidításomhoz, ha nem ez a kettő.



5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a társad?


Természetesen Scott lenne a társam, mint láthatjátok már úton van hozzám.



6. Egy fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is. Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?


Én mindig fiúkkal ápoltam jobb kapcsolatot, épp ezért Minho a legjobb barát választottam.




Sziasztok!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én szívesen veled tartanék Roxfortba! :D Na meg csatlakoznék hozzád a fagyizásban Minhoval, annak idején imádtam a könyvet és a filmet is. (Nem mellesleg én is mindig jobban kijöttem a fiúkkal, mint a lányokkal.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megfelelő a péntek fagyizás szempontjából? Sajnos a többi napon Minhónak dolga van, az új világban :D
      A fiúkkal valamivel könnyebb, de azért sosem árt egy lány barátnő

      Törlés

Follow by Email

Előfizetés