Devious Maids - Kritika az első évadról

15:47:00

Sziasztok, ma újra egy sorozatról fogok beszélni.



A photo posted by Devious Maids (@deviousmaids) on


Azért kezdtem bele ebbe a sorozatba, mert azt mondták nekem, hogy a Született feleségek sztárja Eva Longoria is benne lesz. Nos, eddig nem szerepelt, de az sem érdekel, ha nem lesz benne az ezt követő évadokban, mert ez a sorozat valami fenomenális. A címkéi alapján, arra gondoltam, hogy ez valami könnyű nőies sorozat lesz, egy fenét, az első évad úgy ahogy van krimi, na jó, azért tényleg egy kicsit csajos, de akkor is valamilyen szinten krimi.

Összvisz 13 részből áll, ezek az epizódok pedig 40 percesek, és minden rész tömény izgalom. Próbáltam megválasztani a kedvenc szereplőmet, de esküszöm lehetetlen küldetés.




 Mindenki a maga módján frenetikus személyiség. De komolyan, az összes szereplőnek külön személyisége van, senki sem hasonlít a másikra, és hihetetlenül örültem, hogy végre nem egy klisés sorozatot nézek, ahol mindenki ugyanolyan. 
Akiket nagyon megkedveltem azok a bejárónők, vagyis, voltak, vagyis, Rosie, Zoila, Marisol, Carmen és Valentina. 
Iszonyú nagyokat nevettem a gazdagok hülyeségein, és nem is keveset izgultam azon, hogy ki ölte meg Florát. Mindenkire gyanakodtam, csak arra az egy emberre nem aki tényleg megölte a lányt, úgyhogy igencsak nagy meglepetés volt számomra a gyilkos kiléte. Akit még igencsak megszerettem az Genevieve, ő nem egy tipikus gazdag aki nem törődik az alkalmazottaival, neki Valentina és Zoila jelentik a családot, és ezt sokra értékelem.
Imádtam a Valentina és Remi szerelmi szálat, olyan kis édesek voltak, egy ideig, aztán ki akartam lökni a fiút az ablakon, mert egy idegesítő önsajnáló idiótává vált... bah.
Már elkezdtem a 2 évadot, és hamarosan annak is a végére jutok, már alig várom, hogy arról is beszélhessek nektek. 
Remélem belenéztek a sorozatba mert nagyon megéri, higgyétek el, és amúgy is nyár van, ilyenkor van a legtöbb időnk azon aggódni, hogy ki gyilkolászik, és, hogy ki kivel fog összejönni.

Sziasztok!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés