Faking it! - Kritika az első évadról

11:48:00

Sziasztok, ma a Faking it! - magyar címén, a Simlis spinék, első évadáról fogok beszélni.



Romantikus vígjáték sorozat két barától akik szeretik egymást, csak nem éppen ugyan abban az értelemben. Számos próbálkozás utána a lányok egymásra találnak, és ebben a pillanatban indul a népszerűségük is.



Előszőr is a magyar cím hányinger, de felejtsük inkább el.
Az első évad összvisz 8 részből áll, ez elég kevésnek tűnik, de az írók sok mindent sűrítettek bele, a húsz részes epizódokba.
Kritikus szemmel álltam neki a sorozatnak, mert minden egyes blogon hülyére van hájpolva, és már nem egyszer csalódtam az ilyen nagy hírnevű sorozatokban/filmekben.
De ezúttal nem kellett csalódnom, az első rész után belebolondultam, borzasztóan izgatott lettem, Amy és Karma kapcsolata miatt, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle. 
Mielőtt nagyon belemennék a ki kit kedvel játékba, meg szeretném említeni azt, hogy ez a sorozat mennyire ügyesen van felépítve mind történetileg, mind szereplőileg. 
Főleg az tetszik, hogy a rendezők megfordították a gimis ranglétrát, mert ebben a texasi iskolában azok a népszerűek, akik nem hétköznapiak, más szóval a melegek, leszbikusak, törpék, és még sokan mások, azok akik különös figyelmet kapnak. Nagyon tetszik az az empátia ami ebben a középiskolában folyik, világéletemben az emberi megkülönböztetés az ami teljesen ki tud borítani, ezért örülök, hogy rátaláltam erre a sorozatra.

Tudjátok mit imádtam a sorozatban? Nos, aki a humorra gondolt, az elmehetne az FBI-nak dolgozni, mert igaza lett. A megannyi vicces pillanat mellett, a történet megmutatja a komoly oldalát is, és ez a legjobb párosítás, szerény véleményem szerint.
Az egész sztori úgy indul be, hogy Karma kitalálja, hogy hazudják azt mindenkinek, hogy együtt vannak Amyvel, mert így sokkal menőbbek lesznek, egy ideig jól megy a színjáték, ők lesznek a gimi legközkedveltebb párja, de aztán minden sokkal bonyolultabb lesz, mert az egyik lány belezúg az ál barátnőjébe, de nem mondja el neki, mert fél, hogy tönkremenne a barátságuk. Eközben a másik lány, minden erejét bevetve azon ügyködik, hogy magába bolondítsa suli legmenőbb heteró srácát.
A két főszereplő közül, egyértelműen Amy a kedvencem, ő az aki talán leginkább hasonlít rám, főleg azokkal a kis ,,dühkitőréseivel''. Karma szerintem egy tipikus gimis lány, mindennél jobban szeretne népszerű lenni, és ezért képes bármit megtenni, még ha ezzel bánt is másokat.
Ki szerette Shanet? Mindenki? Akkor jó, végül is, ki ne tudná szeretni Amy legfőbb segítőjét? Végre egy olyan meleg fiút is megismerhettem a tévé vásznon, aki nem kifejezetten lányos, kicsit realistább a személyisége a többi sorozatban szereplő homoszexuálisokkal szemben, aminek igazán örülök.

Fara, Amy anyja egy elképesztően irritáló nő, az hogy képtelen elfogadni a lánya másságát, és hogy emiatt nagyobb figyelmet szentel a mostohalányának, ráadásul ezt mind Amy szeme előtt, felháborító ez a viselkedés.
Észrevetéttek már, hogy minden sorozatban, van egy olyan fiú akiért minden lány odavan?. A Faking it, imádottja Liam Booker, ezt nem is csodálom, nem semmi a srác, és ami a legjobb ő az a fajta a fiú, amelyikből a legnagyobb hiány van a piacon, tudjátok a kedves, elfogadó, megértő, és jófejről beszélek, szerintem ő bármit tehetne, akkor sem tudnánk megharagudni rá, vagy mégis?
Mint ahogy az összes gimnáziumba forgatott sorozatban, itt sem volt egy perc nyugalmam sem, ahogy az egyik problémára megoldást találtak, jött a következő balhé.
Mikor végre azt hinné az ember, hogy minden rendben, BUMM, történik valami, és a szépen megálmodott békét összezúzza valami hülyeség. 
Forrás: Mtv
Kifejezetten ajánlni tudom ezt a sorozatot, ha elakarjátok terelni a gondolataitokat, hidjétek el, ha belekezdtek nincs megállás, és az agyatok csak azon tud majd kattogni, hogy mi történik éppen a képernyőn.
Amit a végén műveltek, nos arra szerintem senki sem számított, számomra egy kellemes meglepetés volt, bár jól tudom ez nem fog így maradni a következő évadokban, maximum csak arra volt jó ez az egész a végén, hogy újra vitát szítson a szereplők között.
Összességében csak ajánlani tudom a sorozatot.



Értékelés:


  • Szereplők: 5/5
  • Történet: 5/5*
  • Kedvenc jelenet: Amy és Shane pillanatai.
  • Kedvenc szereplő: Amy, Shane, Liam.

Forrás: Mtv


Belenéznél a sorozatba? Ide kattintva megteheted!
Ha esetleg ismered a sorozatot mindenképpen írd le kommentben ki a kedvenc szereplőd!

Sziasztok!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Imádtam az egész sorozatot :D Karma annyira semleges szereplő maradt a szememben, hogy nem igaz... Imádtam már az elején is Laurent (ez később még erősödött) és Liam... Ahwww <3 Ott kicsit kiakadtam, hogy csak azért akart karmával lenni, mert leszbikus (ja, nem bocsi :D), de aztán helyrehozta <3 Annyira drukkoltam, hogy ne Karmával vagy Zitával jöjjön össze és a harmadik évad végén már kezdtem örülni, hogy uuuuuuu Lauren és Liam, de vége lett és kikészültem! Na, ez lett volna az én rövidített véleményem a 3 évadról egyben :D Oh, még valami! Theo és Lauren párosának is annyira drukkoltam :D

    VálaszTörlés
  2. Karma nekem ahogy olvashattad, borzasztóan idegesitő és zavaró karakter volt.
    Én nagyon drukkoltam, hogy Liam valaki olyannal jöjjön össze aki normális, és ha esetleg lesz 4 évad, ami nem biztos, akkor nagyon remélem megmarad a Lauren+Liam páros, mert állati édesek lehetnének.
    Theoéknak én is drukkoltam, de ez van, amúgy meg valószinűleg azért hozták vissza az utolsó részben Theot, mert kezdeni akartak valamit vele, de hát elkaszálták a sorozatot sajnos

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés