Faking it! - Kritika a harmadik évadról

7:33:00

Sziasztok, ma a Simlis Spinék 3. évadáról fogok beszélni.
Forrás: Mtv

Nem csodálkozom, hogy a szereplők ilyen fejet vágnak, én is pont 
így néztem ki, mikor megnéztem az utolsó részt. 


Ennél nagyobb csalódást nem is okozhattak volna. Annyi jó volt benne, hogy Lauren és Shane előtérbe került, de úgy amúgy az egész évad egy borzalom volt. Karma szokásához híven ötmásodpercenként kiakadt valami semmiségen, Amy megint csak kallódott és nem tudta hol a helye, Liamról ne is beszéljünk. Látszik, hogy elkaszálták a sorozatot, mert nem volt normális befejezése, legalábbis szerintem, ez elég szánalmas vég lett az előző két évadhoz képest. 
Amy a 2. évad végén turnéra megy egy bandával, aminek én nagyon örültem,  így kellett lennie, muszáj volt elfelejtenie Karmát. Visszatért a 3. évad első részében, viszont minden megváltozott körülötte, rá kellett döbbenie, hogy attól, hogy ő elment, még az élet megy tovább. Ebben az évadban Amy is kiverte nálam a biztosítékot, egész idő alatt csak rágódott, úgy éreztem, hogy képtelen normális döntéseket hozni.
Forrás: Mtv

Annyi, de annyi hülyeség történt ez alatt a 10 rész alatt, hogy az hihetetlen. Mint mondtam, annak örülök, hogy Lauren és Shane nagyobb szerepet kaptak, ők voltak az egyetlenek, akik miatt végig néztem ezt az egészet, na meg persze a kíváncsiság is hajtott, tudni akartam, mit hoznak ki ebből.
Shane magánélete kezdett rendbe jönni, Lauren, meg háth maradt önmaga és úgy ahogy, de megvolt, ők ketten aztán tudják mit és hogyan kell csinálni, hogy kiakadjon az összes néző, frenetikus páros.
Forrás: Mtv

Talán még Liamre mondhatom azt, hogy sok meglepetést okozott, és a legtöbb pozit
ív volt, persze egy-két rossz döntés is becsúszott, de megtörténik. Hogy ne csak rosszat mondjak, volt pár fergeteges poén, amin nem lehetett nem nevetni, és igen, voltak olyan részek amiket eltűrtem úgy ahogy.
Csatlakozott a szériához egy transznemű szereplő is, aminek kifejezetten örültem, szeretem, ha színes a társaság.
Az utolsó részen látszik, hogy gyorsan lett összedobva, mert hirtelen mindenki megtalálta élete párját, és gyorsan lezártak minden vitát. 
Nagyon szeretem ezt a sorozatot, még ezután a botrányos évad után is, és csak remélni tudom, hogy összejön elég szavazat arra, hogy legyen 4. évad, hogy láthassak végre egy szép befejezést.
Forrás: Mtv

Ha esetleg nem tudnátok, indult egy szavazás, miszerint legyen a sorozatnak 4. évada. Van egy adott szám, és annyi szavazatnak kell összegyűlnie ahhoz, hogy folytassák a Faking it-et, szavazzatok ti is! Klikk 



Sziasztok!



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Én is valahogy így éreztem amikor végignéztem. Csak ültem a gép előtt és alig kaptam levegőt. Annyira kevés volt, hogy amint most megláttam ezt a szavazást, rögtön szavaztam is (:D).Persze ezenkívül még mindig imádom ezt a sorozatot. :)
    Amúgy nagyon tetszett ez a bejegyzés (nem csak a Faking it miatt, hanem szerintem jól írsz! :)
    A.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha ismered a Pretty Little Liarst, akkor gondolhatod, hogy majdnem elájultam a nevedtől :D
    Nagyon remélem, hogy tényleg folytatják a sorozatot, mert szüksége van a lelkemnek egy jó befejezésre. :D
    Áh, nagyon kedves vagy, köszönöm!

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés