Faking it! - Kritika a második évadról

8:37:00

Sziasztok, ma a Faking it, második évadáról olvashattok egy kis kedvcsinálót.
Forrás: Mtv

Csak akkor olvasd el, ha láttad az első évadot!




Igen, képes voltam egy nap alatt végig nézni a második évad minden részét, de mentségemre legyen mondva, hogy teljesen a sorozat hatása alá kerültem. 


Az első évad végén, mikor Amy és Liam szexeltek, elkezdtem reménykedni abban, hogy összejöhetnek, de sajnos hamar le kellett mondanom erről az álmomról. Oké, hogy reménykedtem, de ettől még nem örülök neki, hogy Amy így vesztette el a szüzességét, ennek különlegesebbnek kellett volna lennie, de ami megtörtént azon nem tudunk változtatni, szóval hagyjuk.
Karma ez alatt az évad alatt az idegeimen táncolt, állandóan hazudozott, hisztériázott, és beleszólt mindenbe amibe nem kellett volna, és utána meg, nagy boci szemekkel azon csodálkozik, hogy a barátnője nem tud túl lépni rajta véglegesen. 
Néha annyira, de annyira nagy késztetést éreztem arra, hogy kitépjem a haját ennek a kis álszentnek, hogy az elképesztő, bah.
Forrás: Mtv

Azt hittem, hogy Amyt és Shanet nem tudom ennél jobban kedvelni, de úgy tűnik nagyot tévedtem, mert ebben az évadban taroltak, főleg Amy, mert szegény srácnak nem adtak elég szerepet, amiért egyszer megölök valakit.
Jó volt nézni a fejlődésüket, és persze jókat szórakoztam a beszólásaikon.
Aki nagy meglepetést okozott számomra az Lauren, hihetetlen, de megszerettem. Végre megmutatta a szerethetőbb oldalát, aminek nagyon örülök.
Sok bloggernél olvastam, hogy szerintük Laurennek és Shanenek több szerep járt volna, és egyet kell értenem velük, ha a következő évadban nem lesz nagyobb hangsúly rajtuk, nagyon szomorú, várj, nem szomorú, inkább dühös leszek.
Liam egy igazi átalakító kúrán vett részt, ez idő alatt, a nőcsábászból, akit az első évadban megismertünk, se híre, se hamva nem maradt, Karma rendesen megnevelte.
Forrás: Mtv

A szereplők, ezer meg ezer dolgon mentek át, és sokat tanultak belőlük, hála a jó égnek, majdnem minden úgy történt ahogy elterveztem.
Karma milliószor elszúrta a dolgokat Amynek, csak azért, mert... mit tudom én miért, úgy csinál mintha féltékeny lenne, aztán meg azt bizonygatja, hogy ő heteró, de azért akárkivel jön össze a barátnője, azt ellenzi valamivel, szóval most mi van? Ha heteró akkor miért zavarják Amy kapcsolatai? Még jó, hogy ott Shane, aki semmit sem old meg, de lelkitámasznak nagyon jó, talán ez a legjobb tulajdonsága.
Kapunk két új szereplőt, az egyik Felix, akit imádok, mert állati aranyos, és biztos vagyok benne, hogy ti is oda meg vissza lesztek érte. A másikról meg nem beszélek, mert nem tudnám leírni a nevét anélkül, hogy mindennek elmondanám, csak annyit mondok, hogy utálni fogjátok, és itt nincs más opció.
A végkifejlet tetszett, mert majdnem mindenki kibékült mindenkivel, szóval meg lenne a happy end, de mégsem, mert még lesz egy-két akciója a szereplőknek, amit csak akkor tudtok meg, ha megnézitek a második évadot. 
Jó szórakozást hozzá!
Forrás: Mtv


Értékelés:
  • Szereplők: 5/4
  • Történet: 5/5
  • Kedvenc szereplő: Shane, Amy, és Liam.
  • Irritáló személy: Karma, és az a valaki akinek nem mondom ki a nevét.
  • Kedvenc részlet: A ,,lázadás''





Mi a véleményetek erről az évadról? Kommentbe várom a véleményeket.

Sziasztok!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés