Interjú Vivien Holloway írónővel

11:13:00

Sziasztok, újabb interjúval készültem nektek, ráadásul Vivien Holloway-el, jó szórakozást!



Forrás: Facebook/VivienHolloway


1. Honnan jött a Holloway név?

Egy kamaszkori kedvenc színészem vezetékneve 🙂 Tetszett a 

hangzása, jól passzolt a Vivienhez, szóval... Semmi 

misztikus, egyszerűen csak gyerekkori rajongás.

2. Melyik könyvedet szeretnéd leginkább megfilmesíteni?


Szerintem a Winie sorozatból jó kis sorozatot lehetne 

csinálni... Azt például szívesen látnám tévében, bár inkább 

külföldi rendezésben - sajnos ők ebben még mindig jobbak,

mint mi.



3. Gondoltál már arra, hogy idegen nyelven is írj könyvet?


Írni sajnos nem tudnék idegen nyelven, mert ahhoz nem 

vagyok elég profi, viszont fordításban gondolkozom, bár 

azért vannak fenntartásaim ezzel kapcsolatban is. Egy 

szöveg a minden fordítás alkalmával változik valamennyit, 

és ez kicsit feszélyez.

Forrás: Facebook/VivienHolloway


4. Az írás az álomállásod?



Az lenne, ha meg lehetne belőle élni. Külföldön sok befutott 

írónak megy, hogy otthagyja az állását, és főállásban ír. 

Magyarországon ez sajnos elég utópisztikus elgondolás, de 

persze szép is lenne 🙂



5. Minden írótól legyszívesebben azt kérdezném, hogy megy-


e neki a matek, de nem tudom mennyire néznének hülyének, 

most viszont kockáztatok. Milyen viszonyt ápolsz a matekkel?


Világ életemben hülye voltam a matekhoz. Tipikusan humán

beállítottságú voltam, magyar, töri minden mennyiségben 

jöhetett, de egy sinus-cosinus egyenlettől kivert a veríték. 

Külön tanárom volt matekból, akkor tudtam magam 

feltornázni stabil négyesre, de az érettségi hármasomnak 

úgy örültem, ahogy az irodalom ötösnek sem.

6. Melyik szereplőddel töltenél egy hetet hawaiion?


Hmmm... Talán valamelyik pasival mennék szívesen 

nyaralni. Mondjuk, Nickkel 😉
Forrás: Facebook/VivienHolloway




7. Winiet magadról mintáztad?


Nem. Egyik szereplőmet sem mintáztam senki általam


ismert személyről, nem önéletrajzot írok. Winie sokkal 



vagányabb, mint én valaha is lennék 🙂 Viszont, ha azt 



kérdeznéd: szeretnék-e olyan lenni, mint Winie, a válasz 



igen 🙂






- Köszönöm ezt a nagyszerű interjút! 🙂



- Köszönöm, hogy gondoltál rám 🙂


Forrás: Facebook/VivienHolloway

Ugye mennyire jófej Vivien?

Szeretnétek követni facebookon? Itt megtehetitek!




Sziasztok!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés