Nyereményjáték!

3:11:00

Igen, igen, ez egy nyereményjáték, tudom, milyen régen volt, ezért remélem, örültök neki. Ez a játék csak a blog olvasóinak szolgál, ezért ha részt szeretnél venni rajta iratkozz fel.


Kezdeném a feltételekkel, utána pedig megmutatom az ajándékaimat számotokra.

Ha valamilyen közösségi oldalad nincs, semmi probléma, a legfontosabb az az, hogy kommentelj és iratkozz fel a blogra

Kötelezőek:


1. Iratkozz fel a blogra.
2. Lájkold a blog facebook oldalát.
3. Kommentelj ez alá a poszt alá, írd le, hogy milyen néven követsz itt a blogon, facebookon, illetve instagrammon. 


Extra ponttért:

1. Kövess Twitteren.
2. Kövess Tumblren.
3. A kommentedet egészítsd ki azzal, hogy milyen bejegyzéseket olvasnál itt, illetve, hogy mit szeretsz a blogban.
4. Lájkold instagrammon a nyereményjátékról kitett posztot.
5. Kövess instagrammon.



A linkeket a bejegyzés végén megtalálod.

Jöhetnek a nyeremények:


Régebben szót ejtettem erről a könyvről, és mivel nekem nagyon tetszett, úgy gondoltam vásárolok nektek is egyet, hátha hasonló örömet okoz majd nektek is. A Mesterkulcsról szóló bejegyzést ide kattintva elolvashatjátok.



Mivel a tengeren nyaraltam úgy gondoltam, elengedhetetlen, hogy vegyek nektek valamit onnan. Erre a szuper édes kagylós nyakláncra esett a választásom. 




Utolsó nap, megálltunk egy órásnál, teljesen megbabonáztak a gyönyörű kellékek, azonnal beszereztem egyet magamnak, és mivel úgy is már megvolt a nyereményjáték gondolata bennem, nektek is vettem egy szépséget.



Tudom, hogy elég szokatlan ajándék, de szerintem minden okostelefon használónak szüksége van egy ilyenre. Először megvettem magamnak, hogy kipróbáljam megéri-e az árát, és miután úgy döntöttem, hogy igen, vettem nektek is egyet.
Ez arra való, hogy megtartsa a telefonodat, mikor esetleg olvasol, filmezel, vagy mit tudom én mit csinálsz rajta, én már régóta vágytam egy ilyenre, és mikor megláttam, hogy ott van muszáj volt beszereznem. Miután felragasztottátok a kis fogantyút, nem szabad leszedni, a kis kört lehet mozgatni kedvünk szerint, nekem jól bevált, remélem a jövendőbeli tulajdonosnak is be fog.


Linkek:
Facebook: https://www.facebook.com/szintikonyvesvilaga/
Instagram: https://www.instagram.com/bkszinti/
Twitter: https://twitter.com/SzintiKl
Tumblr: http://szintiksblog.tumblr.com/

A nyereményjáték ma 08. 31. kezdődik és 09. 10.- én végződik. A nyertest egy külön bejegyzésben sorsolom ki.

Ha csalsz megtudom, és ki leszel zárva

Sok sikert mindenkinek a játékhoz, ha valami kérdésetek lenne kommentben feltehetitek. Sziasztok!

You Might Also Like

26 megjegyzés

  1. Szia jelentkeznék a nyereményjátékra :-)
    Blogon : Zsíros Erika követlek, Facebookon : Zs Era néven, Instagramon: anel.blog néven, Twitteren: Angyalka Era néven követlek :-)
    Feliratkoztam a blogra és a Facebook oldaladra is :-)
    A blogon ami megfogott, maga a cikkek a posztok :-) Tetszik, hogy megosztod velünk a könnyvel kapcsolatos élménybeszámolókat :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Itt a blogon Mia Wymer néven követlek, facebbokon Viola Pásztor néven instagrammon via9519 néven twitteren Viola Shepherd néven.
    Tetszik a blog és szívesen olvasnék havi szerzeményekről, nagyon várt könyvekről.

    VálaszTörlés
  3. Szia.Szeretnék jelentkezni a játékra facebook Budai Vivien Insta:bence.30 és blog Vivien b. Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  4. Szia. Köszönöm a lehetőséget.
    Követlek mindenhol, kivéve a Tumbler-en.
    Facebook,Twitter: Kovács Emese Instagram: kovacseme
    Nagyon tetszik az oldal letisztultsága és színvilága.
    Amiről szívesen olvasnék: megjelenés előtt a fülszöveg és a borító alapján mennyire ajánlod a könyv elolvasását.

    VálaszTörlés
  5. Az oldalon hamarosan nem csak könyves bejegyzések lesznek, igy irhattok más témában is bejegyzés ötleteket

    VálaszTörlés
  6. Szia itt blogon Evii Red néven követlek, míg facebookos oldaladat Evi Kiss néven.
    A blogon a könyves bejegyzések tetszettek eddig, meg a Faking It!-es élménybeszámolód a sorozattal kapcsolatban. Én is hatalmas rajongója vagyok, és nagyon sajnálom, hogy vége lett, pedig még annyi minden lehetett volna benne. Szívesen olvasnék tőled különböző book tageket, és ha részt veszel könyves eseményeken, akkor élménybeszámolót.
    Twitteren is követlek Kiss Evelin néven :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia jelentkeznék a nyereményjátékra :-)
    Blogon : Zsuzsa Rosta néven követlek, Facebookon : Zsuzsanna Rosta néven követlek :-)
    Feliratkoztam a blogra és a Facebook oldaladra is :-)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  9. Szia! Blogon, Facebookon Luca Jóföldi néven követlek! 😊

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Koszi a jatekot, szuperek a nyeremenyek. Tumbler kivetelevel kovetlek Szalai Natalia ill Kicsi Yeye neven. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Köszönöm, hogy részt vehetek a játékban!

    Mindenhol Lana Potterként követlek!

    Amiről szívesen olvasnék: olyan bejegyzéseket, melyeknél olyan filmeket ajánlasz, amik könyvek alapján készültek (persze nem a klasszikus Twilight sorozat, hanem valami egyedibb, pl. Duff vagy Avalon Gimi) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, azt hiszem mi már beszéltünk Potter kisasszony :D
      Jó ötleteid vannak.
      Sok sikert

      Törlés
  12. Szia megint! (ne haragudj, ne nézz teljesen hülyének, csak nem tudom elfelejtettem-e mondani, hogy Avery Meyerként követlek) , ha írtam, kérlek ne nézz hülyének. Csak túl szétszórt vagyok

    VálaszTörlés
  13. Biztos ami biztos alapon fussunk neki mégegyszer (ne haragudj, jóval idősebb vagyok nálad, de totál leégetem magamat xd)

    Szóval Szia! :D

    Twitter és tumblr kivételével mindenhol Avery Meyerként követlek!

    Minden egyes nyeremény nagyon tetszik, főleg az óra :3

    Amiket szívesen látnék: top 10 számodra kedves sminktermék, amit hétről hétre használsz, mert nélkülözhetetlennek tartod

    Ja és köszi a játékot! :D

    Minden jót ismét

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Avery, ismered a Szívzűrterápia strébereknek c. regényt? Csak azért hozom fel, mert a főszereplő neve, szintén Avery :D
      A harmadik nekem is a kedvencem, hasonlóm is van :D
      Semmi baj, mindenkifel előfordul (főleg velem) :D Borzasztóan szétszórt vagyok
      Nincs mit, és sok sikert :D

      Törlés
  14. Szia :)

    Csak facen és a blogodon követlek Sookie Campbelleként!

    Nagyon tetszenek a nyeremények!

    A blogodon amiket szívesen látnék bejegyzést az a könyvekkel kapcsolatos lenne. Pl. kedvenc borítók, kedvenc könyvidézetek hasonlók.

    VálaszTörlés
  15. Szia Sookie, nem tudom ismered-e a Gilmore Girlst, de nagyon megmosolyogtatott a neved :D
    Örülök, hogy tetszenek :D
    Sok sikert

    VálaszTörlés
  16. Facebookon fogom kitenni a nyertes nevét, megpróbálom majd megjelölni ha nem sikerül, akkor írok a különböző közösségi hálókon :D

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés