Kritika - Vámpírnaplók 8. évad 1 rész

11:38:00

Kábé fél éve erre várok, végre elérkezett a Vámpírnaplók 8. évada.

A photo posted by iansomerhalder (@iansomerhalder) on


Amint kiadták, azonnal neki ültem és megnéztem, és nem csalódtam. Sokan mondják, hogy a 4. évadtól ellaposodott a történet, de ezt én valahogy nem érzékelem, mert még mindig izgalommal nézem végig a részeket, még mindig elámulok Damon miatt, és még mindig vacilálok a testvérpár között.
Nagyon ütős lett a 7. évad vége, így tűkön ülve vártam, hogy kijöjjön a következő évad, és megtudhassam, mégis mi a fene történt a fiúkkal. Igazából csak valamilyen szinten kaptam választ a kérdésemre, de mit várhatok, hiszen ez még csak az 1 rész.
A szívem szakadt meg Bonnie miatt, ha visszaemlékeztek, akkor tudhatjátok, hogy mindig ő szívja meg a legjobban, és persze ez most is így van. A percek alatt, állandóan késztetést éreztem arra, hogy benyúljak a képernyőbe, megöleljem őt, és azt mondjam neki, hogy semmi baj nem, mert mindent meg fog oldani ahogy mindig is tette.
Borzasztóan hátborzongató volt az ami ebben a 40 perces epizódban történt, a történet eddigi legmorbidabb jelenete a rész vége volt, mikor megláthattuk azt a valamit, ami uralja Damon és Enzo tudatát, a hideg ráz már csak ha rá gondolok.
Csak jár itt a szám, de a lényeg az, hogy már előre látom, hogy


Izgalmas évad vár ránk!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés