Sorozatozzatok velem!

12:00:00

És most jöjjön a kedvenc témám,a sorozatok. Teljességgel függök a sorozatoktól, képtelen vagyok élni nélkülük, és mivel tudom sokan vagytok ugyanúgy mint én, itt van pár fantasztikus sorozat amibe bele kell néznetek.




1. Trónok Harca

Nagyon nehezen vettem rá magam erre a sorozatra, mert azt hittem nem szeretem a durva és vérszomjas dolgokat, oh hogy én mennyire balga voltam. Mert a nézése közben, rájöttem, hogy de igen, nagyon is szeretem az ilyen beteg és véres jeleneteket. Lehet, hogy őrültnek hisztek, ti akik nem nézitek a Trónok Harcát, mert akik nézik azok tudják, hogy mennyire beteg vonzás köt ahhoz, hogy nézzük ezt a sorozatot. Arra épül az egész, hogy majdnem mindenki megakarja szerezni a Vastrónt, és aki nem vágyik rá, meghal a fenébe. MERT EBBEN A SOROZATBAN MINDENKI MEGHAL. Nagyon durva az egész sorozat, és igazából elég erős lélekre van szükség hozzá, mert sok megrázó jelenete van.
Nézzetek bele, nem bánjátok meg. DE azért kérlek, hogy ne legyen mellettetek egy gyerek, mert eléggé befolyásolhatja a felfogását, és nem jó értelemben.

Forrás: Wikipédia.org





2. The 100

Egy disztópia. Meglepődtetek? Háth én sem. Mindenki tudja, hogy disztópia függő vagyok, és ez elképesztő.
Arról szól, hogy 97 évvel ezelőtt a földön több bomba is felrobbant és ez sugárzást okozott, ami miatt az emberek nem tudtak tovább ott élni, ezért felmentek az űrbe, a Bárkán.
De mivel az űrben vannak, magyarán nem lesz örökké elég a levegő és az élelem, ezért bűnöző gyerekeket küldenek le a földre, hogy ők térképezzék fel azt, és abban reménykednek, hogy a kísérlet sikerrel jár, és hazamehetnek végre.
Ha szeretitek az ilyen fajtájú történeteket, mindenképpen nézzetek bele.
Forrás: Playbuzz.com


3. 2 Broke Girls


Itt van egy kicsit derűsebb sorozat. Már az első rész is olyan szinten fergeteges hogy legalább négyszer néztem újra.
Két csóró lányról szól, akiknek az a nagy álma, hogy saját Cupcake boltot nyissanak. A trágár humor eleme is megtalálható benne, de most őszintén, te is szeretsz a legperverzebb dolgokon nevetni igaz? Háth persze, hogy az. 


Forrás: Channel4


4. Jóbarátok

6 barátságban élő emberről szól, akik a mindennapi élet problémáival küzdenek meg, kell ennél több?


Forrás: Viasat3


5. Baby Daddy

Kopp-kopp. Ki az? Emma. Milyen Emma? A lányod Emma.
Tudom, tudom, rossz vicc, de amúgy tényleg erről szól a szitkom. A húszas évei elején járó Ben ajtajában ott csücsül az aprócska kislány, aki állítólag a gyereke. És itt kezdődik az őrlődés. Megtartsa vagy sem?
Imádni való és egyben nevetséges pillanatokra számítsatok, ha elhatározzátok, hogy belenéztek.
Forrás: Freeform


Ha ismertek egyet is ezek közül, feltétlen írjátok le kommentben a véleményetek róla.

Sziasztok!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Vámpírnaplók
    The Originals
    Scream Queens
    Undet the dome
    Faking it
    Teen Wolf stb. Van még egy jó pár:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Faking It-ről bejegyzésem is van :D
      A Vámpírnaplók és a The Originals hatalmas kedvencem, és már alig várom, hogy megkezdődjenek a következő évadok. A Teen Wolft éppen most kezdtem el :D Hidd el nekem sem ennyi a listám, legalább még 40 sorozatot nézek :D

      Törlés
  2. Minden kétséget kizárólag: Supernatural! ♥

    A Containment sorozatot is nyugodt szívvel merem ajánlani, bár az befejezetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bah..utálom a befejezetlen végeket, a hideg ráz tőlük. A Supernaturaltól rendszeresen berezelek, de azért néha néha belenézek egy egy részbe :D

      Törlés

Follow by Email

Előfizetés