Top 5 ,,Menj a fenébe'' szereplő

5:34:00

Mindenki ismeri őket, és mindenki utálja őket.




1. Joffrey Lannister - Game of Thrones


A photo posted by Joffrey Baratheon-Lannister (@joffreybaratheon_got) on

Ezt nem kell fokozni, ezt a kis férget a világon mindenki utálja.





2. Ramsay Snow/Bolton - Game of Thrones

Ugyancsak nincs mit ragozni ezen. Ramsay az Ramsay.






3. Tomi - Bexi sorozat

Szegény eleve rossz helyzetben van, hiszen az összes Bexi olvasó Márker már vagy 4 könyv óta, így eléggé negatív szerepet tölt be a negyedik rész alatt.


Forrás: moly.hu


4. Vosch ezredes - Az 5. hullám

Álnok kígyó, az elején teszi a szépet, aztán pedig gyilkolászik. Szép, mondhatom.






5. A.L.I.E - The 100

Az eddigi legbrutálisabb ember által létrehozott gépezet.







Mondjatok még ,,Menj a fenébe'' szereplőket, kíváncsi vagyok arra, hogy ti kit küldenétek a pokolba.

Sziasztok!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia, szórakoztató egy bejegyzés volt és mélységesen egyet értettem veled.
    Akiket én küldenék a pokolba: Reni - a Szent Johanna Gimiből
    Chaol Westfall - Az Üvegtrón sorozatból, én már a történet kezdetén sem csíptem, de a harmadik és negyedik résznél konkrétan már hányingerem volt tőle.
    Jeb - a Halhatatlanság szabályaiból
    Most csak azokat írtam le, akiket nagyon utálok, de persze rengeteg olyan szereplő van még, akiket elküldenék melegebb égtájakra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Haha, érdekes választotjaid vannak. Én Renit csak és egyedül azért nem kedvelem annyira, mert borzasztóan naiv szegénykém, és semmi önbizalma, de úgy amúgy nincs bajom vele.

      Törlés
  2. Ramsay az egyik kedvencem volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háth engem eléggé elriasztott a sok kegyetlenségével :D

      Törlés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés