Leiner Laura - Nélküled

9:29:00

Kiolvastam a Nélküledet, és ideje már sül a fejem, most pedig ideje kiadni magamból.


leinerlaura.hu

Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?





Azzal kezdtem neki, hogy én már pedig kedvelni fogom Tomit, azért is megkedvelem. De akármennyire próbálkoztam, esküszöm ennél a srácnál egy zsák krumpli is érdekesebb. Unalmasak voltak a beszélgetéseik, és az zavart a legjobban, hogy nem volt a csapatba való, hiszen Márkkal ellentétben ő mindenért megsértődött és képtelen volt felengedni Aszádék mellett, ellenséges is volt, mindenkivel aki fontos Bekának. Ráadásul állandóan féltékenykedett, mondjuk volt rá oka, de ez teljesen mindegy, mert engem és Bekát is megőrített a folytonos bizonyítani akarással.
Geri ebben a részben, már nem csak egy kretén volt, hanem konkrétan elmebajos, ha rá gondolok kiráz a hideg az undortól, és biztos vagyok benne, hogy sokotok ugyan így van ezzel.
Ahogy várható is volt, Aszádék megint adták magukat, dőltem a nevetéstől akárhányszor megjelentek, Körte sem lazsált, szinte minden oldalon egy igazán elmés megjegyzéssel hozta elő a fuldokló nevetést belőlem.
Aztán ott volt még az új szereplő, Balogh unokahúga, akitől konkrétan félek, és nagyon remélem, hogy sosem találkozom egy hozzá hasonló emberrel, mert valószínű, hogy elég hamar falra másznék tőle.
Az egyetlen problémám a könyvvel az a borítója, semmi fantáziát nem látok benne, ha borító alapján ítélkeznék, nem hiszem, hogy megvenném.
Összességben nagyon jó élmény volt, és már izgatottan várom a következő részt.
További értékeléseket a Bexi sorozatról ide kattintva olvashattok.




"– Csak – rázta meg a fejét tanácstalanul – fogalmam sincs, milyen lesz. – Mi? – kérdeztem – Nélküled – kiáltotta, dühösen széttárva a karját, és a fejét ingatva megfordult, majd elment."


You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés