Boldog Új Évet!

11:32:00

Mielőtt átlépünk az új évbe, szeretnék szólni pár szót:
Forrás: ecorobotix.com
Igaz, hogy 2016-ban sok szörnyűség történt, többen életüket vesztették, sok pár külön vált, mégis azt mondhatom, hogy jó év volt, számomra legalábbis biztos.
Ebben az évben, kezdtem jobban belemászni a blogok világába, és ti is mostanában lettetek aktívabbak. A blog nagy változáson ment keresztül, és nem csak külsőleg, hanem belsőleg is. Már nem csak a könyvekről találhattok bejegyzéseket, hanem filmekről, sorozatokról, és több olyan írásom is napvilágot látott, amiben egy adott témáról írtam le a gondolataimat, és úgy vettem észre, hogy szeretitek az ilyen fajta bejegyzéseket.
Majdnem 2 éve ültem le és készítettem el a blogom. Emlékszem az első bejegyzéseimre, borzasztóak voltak. De tényleg, hála az égnek azóta sokat fejlődtem. El sem tudjátok hinni, mennyire örülök, hogy belevágtam a fejszémet a bloggerkedésbe, annyi mindent adott, és most is ad, amiről csak álmodni lehet.

Köszönöm, hogy mindig támogattok minden projektemben!
Arra kérlek titeket, hogy egy dolgot mindenképpen tűzzetek ki magatok elé, az új évre, mégpedig azt, hogy mindent megtesztek azért, hogy boldogak legyetek.

Boldog Új Évet!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés