Interjú Andival a BookTuberrel

6:54:00

Mai vendégem, Andi aki az Inside my head BookTubere. Én kifejezetten szeretem a videóit, szerintem egy igencsak szimpatikus személyiség. A helyetekben ide kattintanék, hogy megnézhessek tőle, egy-két videót.

Jöjjön is az interjú:

Forrás: Youtube/Inside my head


1. Te elmennél egy sorozat/film meghallgatására?


 Igen.  


2. Ha megkapod a szerepet és választanod kéne, hogy Leonardo DiCaprio vagy Ian Somerhalder legyen a társad, melyikük lenne a befutó? 




Leo lenne az. Iant is nagyon szerettem, de Leot nagyon jó színésznek tartom, biztos hatalmas élmény lenne vele együtt dolgozni.  


3. Mi az álom állásod? (az íráson kívül) 


Megalapítani a saját kiadómat, ahol a barátaim lennének a munkatársaim. Szuper jó lenne.  


4. Gondolkoztál már azon, hogy blogot indíts? 


Évekkel ezelőtt próbálkoztam blogírással, de mindig hamar abbahagytam. Mióta videózok, úgy érzem az az én terepem, nem tervezek blogot indítani. 


5. Olvasol blogokat? 


Aktívan egyet sem. 


6. Említetted, hogy újra neki kezdtél a könyvírásnak. Ha befejezed, melyik kiadó gondozásában látnád szívesen? 


Ez egy nagyon jó kérdés. Ha az erotikus-romantikust írnám meg, szívesen látnám az Insomniánál. Inkább sajnos olyan kiadót tudnék mondani, ahol nem szívesen jelentetném meg a könyvem.  

Forrás: Facebook/Inside my head

7. Mi inspirál téged? 


Végtelen sokféle dolog tud inspirálni. Sokan inspirálnak a barátaim közül, van, akinek a szakmai sikere inspirál és késztet engem is arra, hogy keressem a lehetőségeket. Van, akinek a bátorsága inspirál, van, akinek az életszemlélete. Máskor csak egy idézet / jelenet / film / könyv / színház is tud inspiráló hatással lenni rám. De amikor elkezdtem csinálni a csatornát, és heti egy videót feltölteni, egy idő után az jól hatott rám, hogy „nem adtam fel eddig, akkor ezután se fogom”. Kimondott példaképem nincs.   



8. Mint tudjuk, Rowling bevallotta, hogy szerinte is jobb a Harry-Hermione páros, szerinted is így van? 


Szerintem jobb lett volna, hogyha a világ ezt sose tudja meg. Nekem nem volt bajom a Ron-Hermione párossal, de tény, hogy a romantikus kapcsolatok nem voltak éppen szépen kidolgozva / felvezetve a sorozatban.  



9. Miért pont Piton a kedvenced


A zord külső érző szívet takar. Viccet félre téve, nem is tudom. Szerettem, hogy olyan különleges tanár szerepet kapott. Azt is nagyon szerettem, ahogy egyre több mindent tudunk meg róla.


10. Ha bármit változtathatnál a világban, mi lenne az? 

Legyen benne mágia!


11. Introvertált vagy extrovertált vagy?


Szerintem valahol a határon mozgok, vannak nagyon introvertált időszakaim, máskor pedig talán tényleg extrovertáltnak mondanám magam. 


12. Milyen videókat várhatunk a közel jövőben?


Most leginkább könyvajánlókkal készülök, tervben van a Calendar Girl, az Üvegtrón, az Arctalan szerelem és az Esthar. Karácsonyra pedig remélem elkészül egy nagy év végi könyves book haul videó. Van mit megmutatnom. És év elején természetesen jön a Top kedvenc könyvek 2016-ban videó is.



13. Találkoztál már a feliratkozóiddal? Ha igen akkor milyen élményeid vannak velük? 



Előfordult, könyves eseményeken. Aranyosak voltak nagyon, volt olyan is, aki csak így suttogva mondta, hogy „szeretem nagyon a csatornád”. Ez még nekem is új, de örülök a találkozásoknak.


Mindenképpen nézzetek be Andi facebook oldalára is, amit ide kattintva megtehettek.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés