Justin Bieber - avagy, hagyjuk már békén szegény srácot

6:17:00

Justint az emberek 80% utálja, de hogy miért, még ők maguk sem tudják. Mikor megkérek valakit, hogy magyarázza már el nekem, miért taszítja ennyire a fiú, kinyögi, hogy, ,,mert buzi''. Ekkor jön el a pillanat amikor sarkon fordulok és elhagyom a termet.

Forrás: giphy.com

 Csakhogy tisztázzuk, nem ,,buzinak'' hívjuk azokat, akik a saját nemükhöz vonzódnak, hanem homoszexuálisnak, vagy melegnek. És ha még az is lenne, semmi oka senkinek sem utálni azért aki. A szexuális vágyunk az ami velünk születik, de ebbe most nem mennék bele, mert ez egy teljesen más bejegyzés téma.
 Justin eddig még semmilyen jelet nem adott arra, hogy valóban meleg lenne, eddig csak barátnői voltak tudtommal, szóval ezt a választ ki is húzhatjuk a listáról. A másik amit gyakran mondanak, az az, hogy nem mutat jó példát. Igen, elismerem nagyon sok hülyeséget csinált az évek során, de ki nem? A sztárok is emberből vannak, nekik is van rossz napjuk, nekik is betelik néha a pohár, és igen, ők is beszoktak rúgni úgy, hogy utána a földről kell felkaparni őket. De kivel nem fordul elő? Ha visszaemlékeztek akár egyetlen egy családi összejövetelre is, emlékezhettek arra, hogy mindig berúg legalább 3 ember, és utána akkora butaságokat csinálnak, hogy az valami elképesztő. 
 Őket mégsem utálja senki annyira mint Biebert. Nem kéne nagyítóval figyelni minden léptét, és főleg nem kéne elvárni tőle, hogy úgy viselkedjen ahogy ti sem tudtok. És ami még rosszabb, hogy ő naponta kapja a negativitást, naponta szólja le több száz ember, ami nem lehet túl kellemes. Valószínűleg mi nem is bírnánk lelkileg a sok gonoszságot, hiszen, már akkor megtörünk amikor valaki az igazságot mondja el, és ő velünk ellentétben nem is védheti meg magát, mert az ,,nem illik egy sztárhoz''. És nem, ő nem egy követendő példa, mert megszámlálhatatlan sok baromságot csinált, ami az ő dolga, az ő élete csináljon azt vele amit akar, amíg nem veszélyeztet senkit, engem nem érdekel.
 Mondhatjátok, hogy ha nem bírja a kritikát ne menjen ,,celebnek'', ha így gondolkodna mindenki, akkor egyetlen egy híresség sem lenne a láthatáron, és akkor ki szórakoztatná a népet?
 Sosem értettem, hogy lehet valakit utálni, vagy akár szeretni, ha nem is ismerem, ha nem szoktam vele beszélgetni, de még egy snapet sem dobtam rá eddigi életem során.
 Az én véleményem az, hogy elégedjünk meg azzal, hogy tehetséges teremtés, aki néha marhára elcseszi a róla alkotott cukormázas képet, de ennek ellenére jó ember, akinek arra van szüksége, hogy békén hagyják a trollok, hogy élhesse azt az életet amiért megdolgozott.
Így a végén még megemlíteném, hogy Justinnak a zene és a rajongói jelentenek mindent, és ez látszik is rajta a fellépései során, beleéli magát és élvezi azt amit csinál,  ezért pedig, hatalmas piros pont jár.

És amit leírtam nem csak Justinra vonatkozik, hanem az összes celebre.

És ha már Justin Bieber, akkor hallgassatok meg tőle egy számot, mondjuk ezt:





  Nyugodtan leírhatjátok kommentbe a véleményeteket, mindig örömmel olvasom őket.

Ha tetszett a bejegyzés iratkozz fel a blogra!

You Might Also Like

12 megjegyzés

  1. Én lassan már 8 éve figyelem Justin minden lépését, úgymond ott állok "mellette". Nem is tagadom, hogy Belieber vagyok. Nem ismerem őt és mégis elmondhatom, hogy igen is megváltoztatta az életemet és hogy szeretem.
    Jó volt végre egy olyan posztot olvasni, ami pozitívan áll Justinhoz. Köszönöm!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit minden sztár a példaképünk, nekem is vannak ,,kedvenceim'' akiket nagyon kedvelek. :D

      Törlés
  2. Azért utálom Justin Biebert, mert az utóbbi időben elszállt magától.
    Nyilvános helyen engedi ki a dolgokat,köpködi a rajongóit, kineveti a súlyosabbakat, megüti őket, nem engedi magához őket.
    Néhány évvel ezelőtt sokkal normálisabb srác volt, aki előtt én tényleg láttam azt, hogy több lehet. Nem volt vele gáz, most már annál inkább. A sok utálat eredménye, meg annak, hogy fiatalon került az iparba. Nem volt ideje tininek lenni, és fiatalon gondolom mennyire eshetett jól neki az a sok rossz kritika. Nem volt neki ideje felnőni, hanem elvárták tőle, hogy most kell.
    Jó srác, tudom, hogy mennyit adakozott, hogy házakat épített, hogy ott volt Avalanával és még sok más, de megtört.
    Nem mondom, hogy rossz ember, de semmiképpen sem példaképnek való.
    Viszont nem fogom azt mondani, hogy elítélendő, ha néha iszik, mert sok fiatal csinálja. Nem ítélem el azért, mert prostikkal fekszik össze, mert más is megteszi, nem ítélem el, ha füvezik (mert szokott), mert sokan csinálják és több helyen legális.
    NEM ÍTÉLEM EL.
    DE vannak problémái. Belieber voltam. Mondj amit akarsz a múltidő miatt. Azért mondom múltidőben, mert lehullott a rózsaszín lepel: látom, hogy vannak problémák vele, és már nem jelent annyit, mint régen.
    Ma is szeretem, ma is nagyszerű embernek tartom mindennek ellenére, de igenis vannak hibái, igenis törött, igenis megsebezte a sok negatív kritika. Ez normális. De aki nem tudja kezelni a kritikát, az tartson szünetet, ne turnézzon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfelejtettem: szeretem, de utálom, ami vele történik - erre gondolok az első sorral.
      Szeretem, hogy jó a hangja, hogy ott a jó lelke.
      De utálom, hogy túl korán lett híres, nem volt ideje felnőni, és a negatív kritika ennyire tönkretette.

      Törlés
    2. "kineveti a súlyosabbakat, megüti őket, nem engedi magához őket" ezt mégis honnan szedted? FOgadjunk ,hogy valamelyik idiótától hallottad és el hiszed.
      "nyilvános helyen engedi ki a dolgokat,köpködi a rajongóit" megszámoljam neked hány évvel ezelőtt volt ez? Egyszer köpött le egy csajt, mert azt hitte érdekes. Fiatal volt, el lehet nézni,vagy mégsem?
      Persze,hogy nem rossz ember,mert attól ,hogy még rossz dolgokat csinált akkor, (akkor!!!) azért nem az.
      Belieber voltál? Akkor csak egy kamu fan voltál. A Belieberek ott vannak vele a kezdetektől a végéig, akkor is szeretik azt a fiút ha embert öl is. Mi akkor is tudjuk ,hogy ő egy jó ember.
      Igen is példaképnek való. Ő tanította meg nekünk ,hogy hinnünk kell az álmainkban, hogy sose adjuk fel, mindig van remény. Nagyon jó szíve van. A szeretet rohadtul megérdemli, de az utálatot már nem.
      6 éve vagyok vele, elég időm volt ahhoz ,hogy kiismerjek egy ilyen idegen embert, még úgy ,hogy egyszer se beszéltem vele.:)
      Most voltam a Purpose Turnéján, az az ember ahogy beszél velünk,egyszerűen elképesztő. A végén megköszönte ,hogy itt vagyunk neki , és ,hogy ez az Aréna azt hiszi tele van szeretettel. Azt mondta találjuk meg a célunkat mert neki már meg van. Az az ember felnőtt. Már nem az a 16 éves fiú aki volt, nem kell ahhoz hasonlítani :) Egyszerűen azt akarja ,hogy tiszteljék.

      Törlés
    3. Véleményem szerint, csak félig van igazad. A Beliberség egy nemes státusz és nyugodtan legyél is az, de sajnos igaz az amit az előtted szóló mondott, és Justin nem éppen példakép minta.
      Nagyon jó ember, sok hibával amit aki tud elnéz neki, aki nem az pedig inkább hallgasson, minthogy rosszakat mondjon róla.
      Én inkább realistaként közelítem meg őt, ha valami idiótaságot tesz, azt felfogom és nem fogom mentegetni. Említetted az ember ölést, ami kissé túlzás, az egyik facebook csoportba is megemlítette egy kommentelő, és nagyon igaza volt, azt mondta, hogy ha a hírekben azt halljuk, hogy egy idegen férfi megölt egy embert, máris elítéljük, de ha Justin tenne ilyet, akkor mentségeket keresnénk neki.
      Az, hogy szeretjük őt, nem jelenti azt, hogy minden jó amit tesz. Ugyanígy van azokkal akik nem szeretik, nem minden rossz amit tesz.

      Törlés
  3. A post már nem mostani, de azért én is reagálnék rá :D

    Mint zenészt, egy embert aki alkot és értéket teremt a világnak... tisztelem. Sosem volt olyan nagy hatással rám. Nekem kimaradt a belieber korszak, akadt néhány száma ami hozzám is eljutott, azok vagy tetszettek... vagy hidegen hagytak. Inkább az érzelmesebb dalai jöttek át a szöveg miatt.

    A viselkedése, ahogy már előttem is írták néhány esetben tényleg kiverte a biztosítékot. Nem a drog és piás részre gondolok, mert az szinte hozzátartozik a hírességek életéhez. Egyszerűen le kell vezetniük a feszültséget... ha így, akkor felőlem rendben van. Aki az miatt kezd el tiltott szereket fogyasztani, mert a példaképe is azt teszi, az meg vessen magára.

    A probléma azzal van, hogy nem lehet mindent arra fogni, hogy nagy a nyomás és mindenki csinál hülyeségeket. Egyszerűen van egy határ. Ha lefejel egy túl lelkes fotóst vagy megüt egy rajongót, mert ezeket megtette... akkor az első dolga lenne elnézést kérni. Azon túl, hogy ez már önmagában is felháborító. De nem tette, több nap is eltelt mire hajlandó volt nyilatkozni az esettel kapcsolatban. Igaz később azt mondta megbánta ami történt... de magamból kiindulva, ha rálépek valakinek a lábára a buszon azonnal elnézést kérek. Igenis sztárként tudnia kell kezelni az ilyen eseteket is. Ha kell káromkodjon, törjön össze egy telefont, írjon postot twitteren ... de ne fajuljon a dolog tettlegességig.

    Egyértelmű, hogy egy ilyen témával kapcsolatban sosem fog a vélemény egyezni, de a fenti részre reagálva nekem sem az a bajom, hogy buzi. Bár az évek során sokat változott a kinézete jó irányba. (jót tett neki egy kis izom meg stílus váltás:D) Simán csak a viselkedése nem szimpatikus. Lehet néhány év múlva, amikor a kicsapongásai is abbamaradnak az általános vélemény is megváltozik róla. Elvégre ő sem marad örökké fiatal.

    Off: Pont a fiatalsággal kapcsolatban a Bitch I'm Madonna c. számnál is sokan jöttek azzal, hogy egy ilyen korú asszony, már ne játsza a fiatal csitrit és ennek ellenére is a rádiók szana-szét játszották a számot. Szóval amíg jó zenéket készít JB, addig a karrierje nincs veszélyben. Végső soron úgyis a munkássága alapján fogják megítélni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Na igen, nálam is sokszor kiveri a biztosítékot. Nemrég láttam egy videót amiben visszautasította a közös képet egy emberrel, a törpe növése miatt, akkor én is agyon vágtam volna.
      Nem lehet mindent megbocsájtani neki, csak azért mert ő JB, de nem is lehet mindent felróni neki, csak azért mert ő JB.
      Én is elég semlegesen állok vele, a zenéi fülbemászóak, jók, a viselkedése kontrolálhatatlan, de az nem az én dolgom, és ne is legyen soha. Visszavehetne, és valószínűleg fog is, mert ahogy mondtad ő sem marad örökké fiatal, valamikor be kell hogy nőjjön a feje lágya.

      Törlés
    2. Madonna sosem volt a kedvencem, a zenéit valahogy nem tudom értékelni, ezért nem is szoktam hasonló vitákba belefolyni

      Törlés
  4. Szia!
    Justin Bieber munkássága olyan szinten nem érdekel, hogy az hihetetlen. Nekem személy szerint nem jön be a stílusa, nem tetszenek különösebben a zenéi. Az tény és való, hogy napi szinten kapja a negativ megjegyzésket, mint minden sztár. Őszintén szólva, nekem nincs azzal bajom, ha valami botránt csinál, de azt NE TOLJÁK A KÉPEMBE! Annyira irritál, hogyha Justin tesz valamit rögtön tele vele a net és véletlen se tudod kikerülni.
    De ez sem a srác felé irányul, inkább azokhoz, akik "utálók" mégis minden lépését követik.

    Puszi: Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A média mindent az arcunkba nyom, már kezdem megszokni. Emiatt valószínűleg mindenkinek rosszabb a véleméne egyes emberekről/celebekről.

      Törlés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés