Szirmay Ágnes - Szerelemre castingolva

8:12:00

Ma Szirmay Ágnes könyvéről lesz szó. Már most az elején elmondom, hogy igazán jó élményt nyújtott a könyv, és már alig várom, hogy megjelenjen a következő része

Forrás: moly.hu

Kezdésnek az írónő  
belök egy klisés fiú-lány barátságot, ahol az egyik fél többet érez a másik iránt, de nem minden e köré van építve hála az égnek. Főszereplőnk Viru, felvidításként, elcipeli legjobb barátját, avagy plátói szerelmét egy sorozat meghallgatására, ahol különféle híres emberekkel összefutnak, és megismerkednek.
A sztori egyszerűen zseniális, pörgős, fiatalos, izgalmas, humoros, egy igazi hangulat hullámvasút, ahol azt sem tudod, hogy éppen mi történik, inkább csak sodródsz az árral. Letehetetlen.
Muszáj szót ejtenem az én és az egész gárda kedvencéről, aki nem más, mint az utánozhatatlan Réti Bence. A maga bunkó, szarkasztikus, és humoros jellemének senki sem tud ellenállni, olyannyira rabul ejtett a személyisége, hogy említésre sem méltattam a stikjeit, talán ezt hívják vak szerelemnek. Róla a könyv közepén egy olyan dolog derül ki, amit nem is gondoltam volna, ez egy elég komoly téma, és csak remélni tudom, hogy az írónő a következő részekben, beszél majd róla, mert nagyon kíváncsi vagyok a részletekre, és arra is, hogy Bence hogyan dolgozza fel ezt az egészet érzelmileg.
Ha már érzelmeknél tartunk, akkor megemlíteném, hogy nem kell aggódni, Viru nem sajnáltatja  magát az egész könyvön keresztül, bár van egy-két jelenet, mikor legszívesebben felpofoznám és megmondanám neki, hogy térjen már észhez, mert nincs értelme sírni az ilyen banális dolgok miatt. Persze megértem, hogy szomorú a viszonzatlan szerelem miatt, de nem csak ebből áll a világ amire a lány magától is rájön, idővel.
Amit egyszerűen imádok, az az, hogy a szövegkönyvet felolvassák a szereplők, lereagálják, és kommentálják. Az elején attól féltem, hogy a színészeti ágáról csak említést fog tenni az alkotó, és inkább majd a szerelmi szál kibontakozásának leszek tanúja, de kellemeset csalódtam, így teljesen úgy éreztem magam mintha ott lennék a próbákon.
A szereplők szerethetőek, jól kidolgozottak és ami a főfaktora a kegyeim megszerzéséhez, még viccesek is.
A vége, az valami elképesztő, én komolyan egy ideig megdermedve vigyorogtam az előttem fekvő sorokra, és éppen felfogni próbáltam azt ami történt. Csak reménykedni tudok benne, hogy az ami történt úgy is marad a következő könyvek során. Igaz, hogy a vége lenyűgözött, viszont kedvenc jelenetként a feminista casting él a fejemben. Az a hímsoviniszta szöveg egy az egyben a problémám az összes szappanoperával, Viru pedig egy pillanat alatt megoldotta a helyzetet a kreatívitásával.
Ajánlani leginkább a tizenéveseknek tudom, de ha valaki az idősebb korosztályból is tervezi a könyv elolvasását, az sem fog csalódni.

Ha olvastátok a könyvet, mindenképpen írd le a véleményed róla kommentbe. 
Remélem meghoztam a kedveteket az elolvasásához.
Az írónővel találhattok egy interjút a a blogon, amit ide kattintva elolvashattok

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés