The 100 | 4. évad előzetese

11:57:00

Ma került napvilágra a The 100 következő évadának előzetese. Már most megemlíteném, hogy a sorozatot egyszerűen imádom, és nem, nem túlzok, ha azt mondom, egy szinten van a Trónok harcával.


Forrás: the100.wikia.com


Elképesztően jó előzetest hoztak össze arra, számítottam, hogy éppen csak megtudunk valamit a sztoriról, erre megkaptam a világ legjobb trailerét. Minden meg van benne ami egy jó reklámhoz kell. Míg néztem, kapkodtam a levegőt, borsódzót a hátam, és euforikus állapotba kerültem.
Borzasztóan féltem a szereplőket, mert ahogy nézem, a legtöbbjük állati nagy veszélyben van, és egy hajszálon függ az élete, csak reménykedni tudok, hogy megússzák egy-két harci sérüléssel. Bár ahogy a The 100 készitőit ismerem, mindannyiukat kinyirják.
A sok borzalom mellett, ott van az az egy kicsike részlet Clarke-kal és Bellamyval, már három évada várom, hogy összejöjjenek, és a szívem azt súgja ez lesz az az évad, mikor végre beteljesedik a szerelmük. Igaz, hogy a színészek és a rendező is azt mondja, hogy ők ketten a negyedik évadban biztos nem jönnek össze, de tojok rá, eldöntöttem magamban, hogy mi lesz, és az úgyis lesz. Mondjuk az is igaz, hogy ott van Clarke egyéjszakás kalandja, de ha őt választja Bellamy helyett, szétrúgom a fenekét a kisasszonynak.



A premier február elsején lesz Amerikában.


Szerintem mi már egy napra rá megnézhetjük, szóval nekünk sem kell majd sokat várni.
Egyébként az első évadot elkezdték magyarra fordítani, szóval akit eddig a felirat tartott vissza, most már nyugodtan ráhangolódhat a sorozatra.


Nos, február elsejéig még egy csomó idő van, és felejtés ellen, azt javaslom mindenkinek, hogy nézzétek újra a részeket én is ezt fogok tenni.

Addig is, itt van a trailer:







Izgalmas évad áll előttünk!




You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés