Az én kedvenc bloggerem - December

12:10:00

Erika felkeresett, hogy szeretnék-e én is részt venni ebben a projektben és természetesen igen volt a válasz. Az egész lényege az, hogy megemlítsük azokat a blogokat, amiket az aktuális hónapban buzgón olvastunk.
A mostani házigazda az Andrea a Kezem nyomán blog írója. 
Én beleszöttem egy-két youtube csatornát is, a változatosság kedvéért.




Blogok:


 Vous

Egyszerűen imádom ezt a csapatot, napi szinten feltesznek újabb és újabb bejegyzéseket, és mindegyik hasznos, ráadásul a Vous-lányok igazán szimpatikusak, és tehetségesek. A design pedig kellemes a szemnek, és profizmusról árulkodik.

A kedvenc bejegyzésem tőlük az a 9+1 tipp a francia stílus elsajátításához.




A lányok valami elképesztőek, de tényleg, emellett pedig Mesy olyan kedves és segítőkész, hogy csak ámulok és bámulok. Igazából az ő blogukat december vége felé olya 28.-a fele, fedeztem fel, de amennyi cikküket elolvastam, otthagytam náluk az egész szünetemet.

A kedvenc bejegyzésem tőlük a Mani - acs rénszarvasok




Ő az utolsó ebben a kategóriában. Imádom a stílusát, és az íráskészségét, a blogja szépen megtervezett, és elegáns, mi kell még?

A kedvenc bejegyzésem tőle elég régi, de még aktuális ami a Top 10 legjobb csajos sorozat.



Youtube csatornák:




Szirmai Greg vezeti, kell ennél több? Ha kellene itt van pár oka a fanatizmusomna: Minden egyes videója humoros, de mégis komoly, amilyen szintű intelektust belevisz elég ritka, ezért nagyon becsülendő, és komolyan is veszi ezt az egészet, ami leginkább a videóinak a minőségén látszik meg.

Nem tudok egy videót ajánlani tőle, inkább nézzétek meg az összeset.





Ő egy igazán remek booktuber, a videói minőségiek, néhol humorosak, a könyveket amiket ő ajánl rendre beszerzem. És ha már nála tartunk, készítettem vele már egy interjút is, amit ide kattintva elolvashattok.

A kedvenc videóm tőle a Lilian.




Érdekes tényeket osztanak meg a portáljukon, amit számomra igazán kikapcsoló nézni.

A kedvenc videóm tőlük a Things you should never buy online.

Hédinke

Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon (...) szeretem a stílusát, olyan vicces, pimasz, és önmaga a videókban is, amit ritkán látunk. Az elejétől kezdve minden videója megütött eg színvonalat, és mára már sokak kedvencévé nőtte ki magát, amit nem is csodálok.

A kedvenc videóm tőle az Ezeket teszteltem decemberben(Eszperente).




Szintén egy nagyon tehetséges youtubber, akit öröm nézni és hallgatni. 

A kedvenc videóm tőle a Mit kaptam karácsonyra


Ha tetszett a bejegyzés iratkozz fel a blogra!


document.write('
Az én kedvenc bloggerem! - December
1. Mesy | Testvérkódex  2. Angel Style ( Zs Erika)  3. bandita  
4. Szinti / Szinti Kl





You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. (A Vous-nál nem működik a link a cikkhez.)
    A booktuber videók nekem úgy en bloc újdonság, nem futottam még bele ilyesmibe. Izgalmasan hangzik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld meg most, kicseréltem :D Köszi, hogy szóltál

      Törlés
    2. Nincs mit, és én is köszönöm, most már működik.

      Törlés

Follow by Email

Előfizetés