Nyereményjáték

5:09:00

Karácsony, Szülinap, Új Év. A mostani időben, annyi, de annyi ajándékot kaptam, hogy megszámolni sem tudom, és úgy gondoltam, hogy ideje, hogy ti is kapjatok valamit. Hiszen átléptük a 20.000 megtekintőt, ráadásul már 50-en vagytok feliratkozva a blogra, szóval igen, már ért egy ideje a nyereményjáték gondolata.


Nem húzom tovább a szót, inkább elmondom mit kap a nyertes és, hogy mit kell tennetek, azért, hogy nyerhessetek.
A nyeremény E. Lockhartól a Hazudósok c. könyv, ami intrikáiban hasonlít a Gossip Girl cimű sorozatra, szóval a sorozat rajongóit csak bátorítani tudom a részvételért.




Jelentkezési feltételek:


1. Iratkozz fel a blogra!

2. Ide kattintva likeold a facebook oldalam.

3. Ide kattintva iratkozz fel a Bloglovin' oldalamra.

4. Írd le kommentbe a felhasználó neveidet amikkel feliratkoztál az említett webhelyekre, illetve ha akarod azt is írd le, hogy milyen bejegyzéseket látnál szívesen a blogon.

Ha Bloglovin'otok nincs semmi probléma, nem nehéz készíteni egyet, de ha semmiképpen nem szeretnétek, akkor természetesen nem muszáj.

Plusz pontok nincsenek, mindenki egyenlően indul a játékon.

Csak Románia környező országaiba tudom elküldeni a könyvet, ilyen Magyarország, Szlovákia, stb.


Kérek minden kedves jelentkezőt, hogy ne szegje meg a feltételeket. Ellenőrizni fogom, hogy a kommentelők betartották-e és ha nem sajnos ki kell hogy zárjam az illetőt.


A nyereményjáték ma január 15.-én kezdődik, és február 2.-án végződik.

Játékra fel! Sok sikert mindenkinek! 




Ha esetleg kérdésetek lenne a játékkal kapcsolatban kommentben feltehetitek, amint időm engedi válaszolok.


You Might Also Like

46 megjegyzés

  1. Szia!
    Sz.Heni és Sztojka Henrietta Dalma néven iratkoztam fel. :)
    Szívesen olvasnék a továbbiakban magyar írók könyveiről. Pl.Böszörményi Gyula, Benina, Spirit Bliss, stb.
    Sok sikert a továbbiakban is! C:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már egy ideje tervezek beszerezni egy Böszörményi könyvet, szóval lehet róla szó.
      Bloglovin'ra feliratkoztál, vagy nincs olyan felületeted :)

      Törlés
  2. Szia. :) Feliratkoztam a blogodra és lájkoltam a Facebook oldalad Nikolett Gulyás néven, és szintén ezzel a névvel követlek Bloglovinon is. Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Mi már valamennyire ismerjük egymást (én próbálkoztam meg a bloggal)!
    Én Vörös Anna néven iratkoztam fel, és követleg Bloglovin-on is.
    Szerintem, ha van kedved, akkor csinálhatnál Book Tag-eket.
    Sok sikert mindenkinek, és köszönjük a játékot! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen emlékszem rád :D Örülök, hogy jelentkezel. Én úgy vettem észre, hogy nem annyira szeretitek a Tag-eket, de ha akarod csinálok majd a közel jövőben :D
      Vegyétek a nyereményjátékot egy utó karácsonyi és blogszülinapi ajándékként

      Törlés
  4. Szia!
    Re ka néven (vagy Kamasz Lány, nem tudom) feliratkoztam a blogra már régen :) A facebook oldalt Zsuppán Réka néven lájkoltam és Bloglovin'on Reka néven követlek. Szívesen olvasnék még tageket és sorozat ajánlókat :D

    VálaszTörlés
  5. Sziaa! :)
    Facebook, Blogvin': Molnár Apollónia felhasználónévvel követlek és a blogot pedig Molnár Apol fn.-el.
    Szivesen olvasnék még könyvkritikákat! :))

    VálaszTörlés
  6. Szia!:)
    Az első két pontot Borsits Veronika néven teljesítettem, a harmadikat pedig Veronicab!
    Én személy szerint sorozat (mostanában elég függő lettem) kritikát vagy ajánlást olvasnék szívesen!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hatalmas függő vagyok, épp ma posztoltam egy sorozatos bejegyzést, olvasd el ha gondolod: http://szintikonyvesvilaga.blogspot.ro/2017/01/top-5-legjobb-csajos-sorozat.html

      Törlés
    2. Ezen a bejegyzésen már túl vagyok, mindegyikből láttam az összes részt:(

      Törlés
    3. Ha beírod a blogom keresőjébe, hogy sorozatok, találsz még pár sorozatot

      Törlés
    4. Utánanézek hátha találok valami újat, amire ráfügghetek!:D Köszönöm!:)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Koszi a jatekot ill a meghivast! A blogod Nata neven kovetem. Bloglovin'-t fb-s nevvel Natália Szalai kovetem. Ajanlokat, kritikakat olvasnek szivesen.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    A blogod antonia nagy, a fb oldalad Antonia Nagy néven követem, és a Bloglovin'-on Nagy Antonia néven vagyok rád feliratkozva :)

    VálaszTörlés
  10. Szia. Köszönöm a lehetőséget :)
    Facebookon Kovács Emese néven, a blogod Emese Kovácsként és a Bloglovinon Emeseként követlek.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Szász Kitti néven követlek mindkét oldalon.

    VálaszTörlés
  12. Zs Erikaként vagyok mindenütt feliratkozva vagy angyalka.stilus :-)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én is jelentkeznék :)
    A blogon Mesy néven követlek, Bloglovinon és Facebookon Emese Bráder-Darai néven.
    Köszönöm szépen a lehetőséget, szuper ez a könyv, fent van a kívánságlistámon :)

    VálaszTörlés
  14. Szia :) a blogon és Bloglovin'on Petra néven követlek. (bár ott a nevem alatt azt is kiírja, hogy petra6133, ezt nem én írtam be és nem tudom, számít-e) Facebookon Petra Glósz néven. (remélem mindent jól írtam) Szívesen olvasnék a továbbiakban book tageket :) Nagyon köszönöm a lehetőséget!
    Petra

    VálaszTörlés
  15. szia! az első két feltételnél Rebeka Tóth néven követlek, bloglovin-on pedig Rebusként :) (rebusolvas a felhasználóm) én a könyvkritikák mellett könyves TAG-eket olvasnék még szívesen :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Orbán Lászlóné néven követlek.

    Fumax könyvekről szívesen olvasnék véleményt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bloglovinon is?
      A Marsi elolvasása már tervben van, azután pedig öna kritika is.
      Sok sikert!

      Törlés
  17. Szia! Elhaym - Orbán Erzsébet néven követlek.

    VálaszTörlés
  18. Szia :)

    Bakos Vivien néven ment minden, s bloglovin oldalon facebookkal is lehet követni, egy jó tanács másoknak :)
    Mert régen nekem is volt, de nem emlékeztem és most megnézve láttam, hogy használhatom a fb profilom is :)

    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok sikert, és köszönöm az ő nevükben is tippet :D

      Törlés
  19. Szia :) Ide a blogra Evelin Kiss néven vagyok feliratkozva, a blogot pedig Evi Kiss néven lájkoltam. A Bloglovi' oldaladat nem tudtam követni, de a többi kész :)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Nemrég bukkantam a blogodra és wow! Nagyon megtetszett. Amikor megláttam,hogy a verseny határidejét eltoltad gondoltam,hogy itt a lehetőség! Oltean Kinga néven lájkoltam az facebookos oldalad és szintén e néven követtem be a blogod (remélem sikerült). Várom posztjaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a blogom sok sikert kívánok :D

      Törlés
  21. A nyertes nem más mint Vöri Kis. Ha 2 napon belül nem válaszol az üzenetemre amit facebookon küldök, újra sorsolok

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés