Segítség a Feed/RSS-kód beállításához

7:53:00

Elég szokatlan téma a blogon, de úgy gondoltam, muszáj megcsinálnom, mert én magam borzasztó sokat küzködtem vele, és most, hogy sikerült, hatalmas kő esett le a szívemről. Főleg, azért készítek róla egy bejegyzést, mert én nem találtam semmi hasznosat az interneten, így kérdezgetni kezdtem a bloggerek között, és csak így sikerült megértenem mit is kell csinálnom. Szóval a bejegyzésben a Feed, illetve a RSS-kódról fogok csacsogni. 

A RSS jelentése a Really Simple Syndication, ami a webes együttműködést segíti. Például a Bloglovin'-ra, Blogolj-ra illetve a Magyar Blogokra is csak akkor tudtok regisztrálni, ha jó a RSS-kódotok

1. Ellenőrizd a beállításaidat

Nekem az volt a baj, hogy a Hírcsatorna-átirányításnál be volt írva a blogom linkje, ha nektek is így van, töröljétek ki, és hagyjátok szabadon azt a részt, illetve felette van a Blog csatornájának engedélyezése, ami legyen bekapcsolva.
Ha nem találjátok, kövessétek ezt az útmutatót:

Beállítások > Egyéb > Blog hírcsatornájának engedélyezése > Hírcsatorna-átirányítási URL-cím
Forrás: Szinti Kl

2. Regisztrációs linkek

Elrendezés > Modul Hozzáadása > Regisztrációs linkek

Ezt a modulok között találjátok, és csak annyit kell tennetek vele, hogy elmentitek.

Forrás: Szinti Kl

3. Feed 

Elrendezés > Modul hozzáadása > Feed


Ehhez fog kelleni egy link, amit úgy szerezhettek meg, hogy a Regisztrációs linkek című modulnál kikeresitek az Atom nevezetű lehetőséget és rákklikeltek. Ott fehér alapon fekete betűs szöveget fogtok találni. Annak az oldalnak az URL-címét másoljátok ki, és ezután be tudjátok állítani a Feedet. 
A Feed modul kérni fogja az URL-t, szépen bemásoljátok az előbb említett linket, elmentitek és kész is.

Forrás: Szinti Kl



Remélem segítettem, ha esetleg bármi kérdésetek lenne, tegyétek fel kommentbe. 


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. A kitartás mindig meghozza a várt sikert. :D Az egyetlen, amit még hozzá tennénk a cikk mondanivalójához, hogy Rss-en keresztül egymás blogjait is tudjátok követni, meg tudjátok jeleníteni a másik blog legutolsó cikkeit, akárcsak a www.blogolj.eu oldal. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sok segítség hozta meg sikert :D
      Máris hozzá toldom ezt is

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Follow by Email

Előfizetés