Top 5 Legjobb csajos sorozat

2:30:00

A sorozatoknak külön helyük van a szívemben, olyan szintű szeretetet, de inkább függőséget gerjesztenek bennem, amit elmagyarázni lehetetlen. Mindig nézek valamit, soha, de soha nem volt még olyan, hogy egy sorozat ne kerített volna a hatása alá.  Ha lenne elnöksége a sorozatok országának, én lennék az, akin még gondolkodni sem kell, csak lenyomni a pecsétet a neve mellé. 
Ha esetleg nem jöttetek volna még rá, akkor elmondom, hogy ebben a bejegyzésekben sorozatokról fogok írni, de nem akármilyenekről, hanem igazi gyöngyszemekről, amiket minden lánynak látnia kéne.





1. Gossip Girl

Sokáig nem akartam megnézni, mert nem vagyok a pletykák és az ármánykodás híve, de egy barátnőm hatására mégis belekukkantottam, és ezáltal, naivan belesétáltam a Gossip Girl csapdájába, és onnan nem volt kiutam, nem mintha kerestem volna.
Természetesen a kedvenc szereplőm az elragadó Blair, akit nem, nem azért istenítek, mert remek a stílusa, hanem, mert egy erős, független nő mintaképe, aki nem fél kimondani a gondolatait, és aki képes szarból aranyat csinálni. És persze ott van Chuck.

Forrás: giphy.com


2. Gilmore Gilrs

Egy lightosabb sorozat, ami megfog az elején és megtart a végéig, vagy tovább. Frenetikus az egész, igazi vérbeli csajos sorozat. DE, ha jót akartok magatoknak akkor éljétek le az életeteket úgy, hogy a 7. évad az utolsó, a 2016-os poshadván folytatás nem ér egy szót sem.

Forrás: giphy.com


3. 2 Broke Girls

Gazdag csitriből, földönkúszó? Ki ne akarná tudni mi fog történni Caroline-nal, aki csak most fedezi fel, hogy márpedig a csillámpóni sem szivárványt kakil. És ott van Max aki nem stresszeli magát, inkább csak beszív. És mikor ez a kettő együtt kezdik el üldözni az álmaikat, egyre meglepőbb dolgok történnek.

Forrás: giphy.com


4. Scream Queens

A Gossip Girl és a Pretty Little Liars összegyúrt paródiája, amiben néhol eget rengető butaságok történnek, de mégsem vagyok képes leakadni róla. Néha már annyira abszurd az egész, hogy csak fogom a fejem.

Forrás: giphy.com


5. Trónok Harca

Mert a lányok is megérdemlik az izgalmat

Forrás: giphy.com

Ismered ezeket a sorozatokat?
Ha igen mindenképpen várom a véleményed róluk a komment részlegben. 
Ha pedig nem, akkor mindenképpen nézd meg őket!



Ha tetszett a bejegyzés iratkozz fel a blogra!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A Gossip Girl és a Gilmore Girls a best sorozatok közé tartozik.A pletykafészekben tényleg Nate és később Chuck is isteni karakter lesz illetve Blair is szuper a gonoszkodásai ellenére.igazi amerikai,New yorki,csajos,gimis,divatos sorozat.A trónok harca is jó, de nekem kicsit túl sok a vér és az erőszak.Viszont onnan Tyrion és havas John a kedvencem.a többi sorozatot nem ismerem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chuck a bestbestbest karakter az egész világon...imádom :D
      Háth igen, van egy két durvább része, de nekem nagyon tetszik, nekem Daenerys és Arya a kedvencem, a két férfi mellett.
      Szerintem nézz bele azokba is, mert fenomenálisak

      Törlés

Follow by Email

Előfizetés