Az én kedvenc bloggerem! - Január

17:09:00

Januárban is készítettem egy ilyen bejegyzést, amit ide kattintva tudtok elolvasni. Az e havi házigazda Tamara.






Igazából nem változott sokat az, hogy kiktől olvasok bejegyzéseket, vagy kiknek a videóit nézem meg, de mivel mindenképpen szerettem volna elkészíteni ezt a bejegyzést, pár régi kedvencemet mutatom be nektek.



Youtube:



Liza Koshy


Őt Superwoman által ismertem meg, és te jó ég mekkora arc ez a lány. Elképesztően sokat lehet nevetni a hülyeségein és főleg azért vagyok oda a videóiért, mert annyira igazi, nem rejti véka alá a pimasz énjét, igaz néha túlzásba esik.




Lakatos Levente



Lehet sokan nem tudjátok, de Levinek van youtube csatornája is, ahol számos videót találtok, amit biztosan tudok garantálni vele kapcsolatban az a nevetés.





Polla Chanel


Pollát sokan ismerhetitek az Anett és Ancsa csatornától, én a húgom által találtam rá, nagyon tetszik a stílusa, az önakarata, és az, hogy tudja mit akar és azt meg is valósítja. És ami még megfogott benne, az az hogy nagyon hasonlóak vagyunk, beszédileg, és gondolkodásilag egyaránt, ezáltal pedig még jobban megkedveltem őt.

Kedvenc videóm tőle




Blog:


Girl Power! blog


Feministaként keresem azoknak a társaságát akik hozzám hasonlóan gondolkodnak, így találtam rá erre a blogra is, amit mostanság már napi szinten olvasok.





Egyenlőre ennyit tudtam nektek összeszedni, nézzetek be az összes platformra, szívesen várok véleményeket róluk, illetve ti is osszátok meg, azt hogy kiket néztetek/olvastatok az elmúlt hónapban. 




 document.write('

Az én kedvenc bloggerem! - Január
1. Angel Style | Erika  4. Rebecca Cooper  7. Élményképek  
2. Virginia\'s Garden (Virág)  5. Krisztina Kaulics  8. Magyarországon túl  
3. Réka  6. Lina O\'Brien  9. Ramóna  



Trouble linking up?
Try here
');

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés