Dolgok amiket mindenki szeret, rajtam kívül

13:44:00

Vannak olyan dolgok amelyek bejönnek a divatba, és hirtelen mindenki oda meg vissza lesz tőlük, és olyanok is vannak, amelyek teljesen normális dolog szeretni, én mégis utálom őket. Ebben a bejegyzésben egy pár olyan dolgot sorolok fel, amit mindenki szeret, én viszont nem tudok mit kezdeni vele.



 Smoothie




 Értem, hogy egészséges, meg ''fogyaszt'', de én konkrétan öklendezni kezdek, ha már csak rá is gondolok. Mindenki reklámozza, hogy ez mennyire egy szipi-szuper finom, egészséges itóka, miközben marhára nem az, legalábbis az én ízlésemnek túl sűrű.

 Choker



Mégis mi értelme van a chokernek? Olyan mint egy nyakörv, talán kiskutyának érzik magukat azok akik viselik? Ráadásul kissé fojtogató érzés lehet, ha egész nap hordod.

 Só és jég kihívás


 Édes, kedves drága tinédzserek akik azt hiszitek attól, hogy jeget és sót szorítotok a kezetekre menőbbek lesztek, elmondom nektek, hogy nem attól lesztek népszerűek mert hólyagossá varázsoljátok a bőrötök. Nem tudom felfogni, mégis miért bántjátok saját magatokat, ráadásul sokan azt mondják, a ''játék kedvéért'' teszik, elment a józan eszetek?


 DIY - Do It Yourself


Nem a DIY, nem szórakoztató, se nem relaxáló, de főleg nem szép. Persze, akinek van hozzá tehetsége, lehet élvezi, de én gyűlölöm, akárhányszor neki fogok valami ilyesminek, az lesz a vége, hogy azon gondolkodom kit kéne eltenni láb alól.

Szerelem első látásra filmek


Szerintem nincs olyan, hogy szerelem első látásra, a filmek viszont folyamatosan az ellenkezőjét akarják elhitetni velem. Az, hogy valakit meglátsz, és tetszik normális, de ezt nem nevezzük szerelemnek, ez egyszerű vonzalom, a szerelem akkor alakul ki, ha már ismersz valakit, tudod mik a jó és rossz tulajdonságai, és elfogadod őt olyannak amilyen. DE! Ez az én véleményem, ezért teljesen megértem, ha te máshogy vélekedsz erről.

Mazsola


A szőlőt imádom, az az egyik kedvenc gyümölcsöm, DE miért kell elsorvasztani egy olyan ételt ami már eleve jó? Egyszerűen undorító, a kinézete, az íze, bah... ki lehet kergetni  világból vele.

Remélem tetszett a bejegyzés, ha nem akarsz lemaradni az írásaimról, iratkozz fel a blogra!

Nektek is vannak olyan dolgok amiket utáltok, mások viszont imádnak? Kommentbe várom a válaszaitokat.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés