Hajbajok - Tippek korpa ellen

8:08:00

Teljesen mindegy, hogy lányok vagy fiúk vagytok, biztos vagyok benne, hogy ugyanúgy meggyűlik a bajotok a hajatokkal. Nekem is ezer meg egy problémával kellett megküzdenem, de ami a legtöbb akadályt állította elém, az a korpa, és biztos vagyok benne, hogy nektek is kiverte a biztosítékot, mikor hirtelen viszketni kezdett a fejbőrötök, vagy amikor nem mertetetek feketét felvenni, mert tudtátok, hogyha csak hozzáértek a fejetekhez hullani kezd a hó. Ebben a bejegyzésben adok pár tippet a fehér gömbök eltávolításához.


 Az interneten találni egy csomó trükköt az eltávolításához, csak az a baj, hogy a fele nem használ. Kipróbáltam mindent, citromtól elkezdve a sóig, mindent, de a fehér cuccok akkor is ott díszelegtek a hajamon. A korpa maga egy gombafajta, ezért is nehéz megszabadulni tőle, meg kell találni azt, hogy pontosan miért keletkezett, és ilyenkor próbáljunk egészségesebben étkezni, hogy elősegítséget a gyógyulási folyamatot. Mint mondtam feljártam az egész internetet hasznos tippekért, de semmi sem segített, ezért úgy döntöttem  megkérdezem mamámat a témáról, mégiscsak ő a család boszorkánya, csak nem fog ki rajta egy kis korpa. Amint meghallotta a problémámat, már intézkedett is, először letépett egy aloe vera levelet, majd a nyálkás tartalmát a fejbőrömre kente, azt mondta ezt 3 órán át hagyni kell állni. Mikor ez megvolt, fogott egy üveg háztartási ecetet és leöblítette vele a fejem, a samponnál pedig a Head & Shouldersre esküszik. Ráadásul nem csak korpátlanok leszünk, hanem még egy csillogó, egészségesnek tűnő hajat is varázsolnak nekünk, és ami a legjobb, ezek a termékek teljesen biok, így nem kell aggódnunk a roncsolódástól.
 Már az első alkalommal eltűntek a fehér dögök 80%-a, aztán folytattam az akciót, és azóta nagy ritkán találok korpát magamon.
Forrás: iStock

Nektek van valamilyen szuper trükkötök a korpa ellen?

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, nehogy lemaradjatok a további tartalmakról!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés