Kisállat tag Mogyoróval

9:35:00

 Végre én is rászántam magam, hogy elkészítsem a kisállat tag-et. Nagyon sokáig gondolkoztam, hogy melyik ördögfajzatot interjúvoljam meg, mivel 3 háziállatom van, végül úgy döntöttem, hogy a legidősebbet éri a megtiszteltetés, hogy szó essen róla a blogomon.



Milyen fajtájú?

Csak azt tudom, hogy patkányfogó, mivel keverék.

Hogy hívják az állatodat?

Mogyinak.

Milyen régóta van nálad?

Nagyjából egy éve, de lehet több is.

Hogyan került hozzád?

Szerettem volna egy kutyát, falun pedig éppen fialt a szomszéd kutyája, és mikor megláttam Mogyit, tudtam, hogy ő az én picinyem. Olyan dagi volt, hogy alig tudott futni, - ezt a  problémáját hamar legyőzte - egyszerűen beleszerettem.


Mennyi idős?

Kábé egy és fél éves.

Van- e valamilyen vicces szokása az állatodnak?

Van hát. Akárhányszor meglát, feláll két lábra és elsétál hozzám, aztán addig ugrál míg meg nem ölelgetem. Emellett imád a vállamon támaszkodni, és ha azt mondom ''puszit'', akkor megnyal, és hozzám bújik.
 Fun Fact: Nagyon féltékeny, mikor a tesójával szórakozom, vagy megharagszik és nem engedi, hogy hozzá érjek, vagy addig nyüszít míg oda nem megyek hozzá megcirógatni.


Mit jelent számodra a kapcsolatod Mogyival?

Nagyon sokat, annyira szeretem, hogy nem tudom megfogalmazni. Ő tényleg az a valaki, aki mindig ott van nekem, és mindig felvidít, játszik velem, és szeretget. 

Van-e valamilyen közös kalandotok?

Amikor még egy borsószemnyi volt, hazahoztuk a városba. És mikor beértünk a tömbházba, automatikusan mentünk fel a lépcsőn, míg meg nem hallottuk, hogy sír. Odanéztem, és láttam, hogy nem tud feljönni a lépcsőn, olyan édes volt, megpróbált felugrani, de beütötte magát. Lementem felvettem az ölembe, azóta egyébként követeli az ölbe cipelést amikor nincs kedve járkálni, a huncutja.



Mi a kedvenc étele?

Mindent megeszik, a tyúk kakitól, a legdrágább kutyatápig, nem válogatós a kis drága. Habár amit nagyon szeret, az a Pedigrének a csontformájú keksze.



Amit még imádok benne az az, hogy baromi jó modell, nem lehet róla rossz képet csinálni, és mindig ügyesen belenéz a lencsébe.

És itt van a másik két porontyom:

Husi

Pamacs
(Pami ősz óta nagyon nagyot nőtt)



Nektek vannak kisállataitok? Ha igen mindenképpen válaszoljátok meg ezeket a kérdéseket kommentben! 
Ha pedig nincsenek, milyet szeretnétek?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Mindig azt kívánom, bárcsak lehetne kutyusom! Ez a hátránya a panelnek... Szerencsére nem maradtam állatka nélkül, lassan 6 éve velünk van a nyuszkóm, aki szintén Mogyinak lett keresztelve! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem otthon tartom őket, momciméknél tanyáznak :D
      Oh tényleg? Imádom a nyuszkókat, olyan kis drágák.
      A Mogyi nevű állatkák a legédesebbek nem-de? :D

      Törlés

Follow by Email

Előfizetés