Pilotkritika - Hány pasi kell egy villanykörte becsavarásához?

7:22:00

 Sorozatfüggőként, mindig kapva kapok az alkalmon, ha új prédát fedezek fel az éterben, kivéve, ha az egy websorozat, akkor eszembe jut a Középsuli, meg a többi borzalom és elmegy a kedvem az élettől is. Most mégis úgy döntöttem, hogy adok egy esélyt a Hány pasi kell egy villanykörte becsavarásához? c. sorozatnak, főleg azért, mert a leírtak alapján sok kedvenc videósom is szerepet kap majd benne. Kicsit félve, de megnéztem az első részt. Meglepődtem.

Forrás: Facebook/Hány pasi kell?

Arra számítottam, hogy ez is egy marha nagy hülyeség lesz, mint társai, de csalódtam, méghozzá jó irányban.  Igen, igaz, hogy ez az egész nagyon bugyuta, de ezt a történetet még a szereplők sem veszik komolyan, nemhogy a nézők, ettől pedig csak fokozódik a humorfaktor.
 Nem azt mondom, hogy ez lesz Magyarország történelmének legkiemelkedőbb készítménye, mert valószínű, de a sitcom kategóriában, benne van a top10-ben.
 Az alaptörténet az, hogy Andival (Török Sophie) szakít a barátja Áron, akit Alteron (Jokán Máté) játszik, és Andi a folytatásban azt próbálja kitalálni kit vigyen magával az utazásra, most hogy egyedül maradt. A leírás alapján Alteron csak epizódszereplő, ami kicsit lelombozott, mert nagyon szeretem a videóit, és kíváncsi vagyok, mit tudna nyújtani színészi téren. Az első rész összvisz 6 perces, ezalatt az idő alatt, annyi képkocka forgott le, mint a tévés-sorozatokban 20 perc alatt.
 A képminőség, az effektek egyaránt kiválóak és a színészi játék sem utolsó, habár a hangminőség néhol elég silány. A párbeszédek elég furcsák, de ez adja meg azt a tipikus magyar film érzést. Az elejét végig mosolyogtam, olyan aranyosan próbáltak belecsempészni egy- két vicces megjegyzést, azt hittem ennél többet nem várhatok el, erre kb a 2. perctől kezdve folyamatosan nevettem. Teljesen jó értelemben mondhatom azt, hogy Andi és Áron telefon beszélgetése, olyannyira nevetséges volt, hogy az valami elképesztő, szerintem totál kreatívan oldották meg a dolgot. Itt már kezdte elnyerni a tetszésemet.  Ahogyan haladtunk a történettel és ahogyan egyre több ehhez hasonló poénos szituáció lépett fel, rájöttem, hogy mégiscsak lehet jó egy websorozat.
 Összességében azt tudom mondani, hogy Pilotnak elment, de azért valamivel többet várok a jövőben, mert közel sem volt hibátlan. Ajánlani bárkinek tudom, de főleg azoknak, akik azért nem néznek sorozatot, mert nem fér be az időkeretükbe egy 20-40 perces rész, 6 perc nyugi mindenkinek jár.
 Február 22.-án adták ki az első két részt, a jövőben szerdánként osztják meg az epizódokat.
Most, hogy ezt kiírtam magamból, megyek megnézem a következő részt.

Előzetes:


Ha ismeritek mit gondoltok a sorozatról? Szerintetek jobb/rosszabb mint a Középsuli? Illetve melyik youtubos szereplése miat bagytok a legizgatottabbak?

Ha tetszett a bejegyzés, mindenképpen iratkozz fel a blogra, nehogy lemaradj a további írásaimról.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés