Leiner Laura - Valahol

7:40:00

 Halogattam ameddig csak tudtam a könyv elolvasását, mert nem akartam túl sokat várni a következő részig, de eddig bírtam, az önmegtartóztatásom csődöt mondott és kiolvastam a Valahol-t. Milyen jól tettem.


 Eddig is imádtam a Bexi- sorozatot, de ez a rész mindegyiket felülmúlta, és tudom, hogy mindig ezt mondom, de ez most más. Végre bekövetkezett az amit mindenki várt és nem kellett csalódnunk, a kapcsolat úgy alakult ahogyan azt elvártuk Bekájéktól. Akárhányszor egy Nagy Márk és Beka részhez értem, visongottam mint valami dinka, de egyáltalán nem érdekelt, hiszen erre vártam már az eleje óta. Nagy Márknak ebben a részben egy csomó érzelgős jelenet jutott, és mint ahogyan minden ez is jól állt neki.
Aszádék elképesztőek, de ez egyáltalán nem meglepő, hiszen ők Aszádék. Körte sem maradt le tőlük. Az új kegyeltem Pabi lett, már értem miért őt választotta Evelin, fenemód jó humora van. Daniella szintén egy nagyon pozitív karakter, mondhat bárki bármit, ő az egyik legkirályabb mind közül, mégha kissé durva is. 
 Beki kapott egy csodálatos ajánlatot, ami megváltoztathatja az egész életét, teljes mértékben támogatom őt, igazi művész, és ha a tehetségét nagyobb szintre akarja emelni el kell fogadnia.
 Rég nevettem ennyit, mint a könyv olvasása alatt, mondjuk ha az írónő híres valamiről az a humora.
 De persze, ahol boldogság és a nyugalom van, kell lenni egy Nádornak és Baloghnak, hogy elronthatatsanak mindent.  Geri  a leggusztustalanabb féreg, akitől a hányinger vesz elő és aki megérdemelne egy lefejelést és egy hasba rúgást, ahogy sejtem meg is kapja.
 A sztori szokás szerint jól kidolgozott, kreatív, de nem meglepő, szinte mindenre lehetett számítani ami történt, de nálam ez cseppet sem rontott az olvasás minőségén, mondjuk lehet elfogult vagyok, oké nagyon elfogult vagyok. Viszont borzasztóan félek, hogy a végén Beka nem Márkkal lesz együtt, hanem az idióta Üres fejűvel, nyugtassatok meg, hogy ez lehetetlen.

Idézetek:

– Körte! 

– Mondjad, gyerek – szólt vissza derűs hangon. 
– Nagyon szeretlek, ugye tudod? – kérdeztem óriási gombóccal a torkomban. 
– Ezt most miért mondod? Le fog zuhanni a gép? – kérdezett vissza emelkedett, kissé hisztérikus hangon



– Sanyi! Sanyiii! Megyünk a Tescóba!


– Legjobb csajozós szövegem három szóval? 

– Aha. 
– Nagy Márk vagyok – felelte egyszerűen (…)



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, mert még sok ajánlóval érkezem.

Nektek mi a véleményetek a könyvről? Márkerek vagytok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés