Miniajánlók - 3 LOL- könyv

9:48:00

 A bejegyzésbe ezúttal 3 LOL könyv kritikáját fogom besűríteni. Amolyan gyors- ajánló féle posztot akartam készíteni, és mivel a múlt hónap elég LOL könyv- centrikus volt úgy gondoltam, itt az alkalom, hogy kipróbáljam, ezt a fajta kritika módot is.


  Anne Eliot - Toplistás szerelem


Hunter tudja, hogy az a balhé a kocsival hülyeség volt. De hát egy popsztártól mindenki azt várja, hogy őrültségeket csináljon, nem? Emiatt még nem kéne az anyjának meg az ügynökének száműznie őt a nagynénjéhez egy isten háta mögötti kisvárosba. Na és kit kérnek meg, hogy segítsen neki álruhában elvegyülni a helyi gimiben? Valami flúgos kiscsajt, aki fiúk közelében teljesen lebénul, és/vagy véletlenül kiüti őket. Remek… 

De fura módon a világhírű énekestől a már-már kórosan félénk Vere valamiért mégsem jön zavarba, sőt Hunter mellett be nem áll a szája, imád vele lógni, és folyton pasiszerző tippekért nyaggatja. Vagyis a tinilányok millióinak bálványa pillanatok alatt a barát zónában találja magát. Na ehhez azért neki is lesz egy-két szava! 


Imádom, úgy ahogyan van. Arra számítottam, hogy egy szokásos tini regényt tartok a kezemben, amit olyan lesz elolvasni, mint egy tábla csokit felfalni. Félig volt igazam. A történet felszabadult, szépen megírt, gyors, pörgős, a humor kifogástalan, ezért megmaradt a LOL érzés. Viszont találhatunk benne egy komolyabb szálat is, ami Hunterhez köthető. Tetszett, hogy az írónő összetudja hozni a két részt, nem ütik ki egymást, ezáltal pedig folyékonyan tudtam olvasni.  A szereplők nagyrészt szimpatikusak voltak, hatalmas nagy kivétel ez alól Curtis. Fel nem tudtam fogni, mégis mit lát benne Vere, egy perverz tuskó - és nem, nem azért vagyok ezen a véleményen, mert privilegizálnék Hunterrel. -
 Huntert sokkal közelebb éreztem magamhoz, igaz, Vere-t is nagyon szeretem, de mintha az ő életébe nem engedett volna annyira be a szerző. Viszont ez egyáltalán nem zavar, mert számomra sokkal érdekesebb volt Dustin története. 
 Végre, végre, végre még egy pár, akik csupa szarkazmusból állnak, már a Láthatósági óta erre várok, és végre megkaptam, el nem hiszitek mennyire örülök neki.  
Vere elég nagy jellemfejlődésen ment keresztül, ezt leginkább Dustinnak/Hunternek köszönheti, a megjelenésével egy csomó mindent megváltoztatott a lány életében. Habár az én hipotézisem alapján Vere nem ment át semmilyen jellemfejlődésen 7.-es kora óta, mivel ez az egész pasifélelem csak a fejében létezett, és csak azért pirult el mindig az ellenkező nem társaságában, mert úgy érezte el kell pirulnia.
 Egy hibát azért felhoznék, Molly és Hunter párbeszédei mozgó léceken áll, nem igazán tudtam átérezni az anya-fia kapcsolatot, ez lehet azért is, mert nem állnak olyan hű de közel egymáshoz.
 Összességében bárkinek ajánlani tudom, aki szereti a LOL -könyveket.

 Cookie O'Gorman - Kamuzások, kavarások
Sally mindjárt begolyózik! Komolyan, ha a legjobb barátnője még egy lúzert rászabadít, tutira bekattan. Ahhoz, hogy megússza a ráerőltetett randikat, a lánynak szüksége van egy álpasira, méghozzá gyorsan, és Becks, a szívdöglesztő, szuperokos focisztár vállalja is a feladatot. (Ami fura, mert Sally le merné fogadni a kedvenc griffendéles pulcsijában, hogy a srác sajna kizárólag barátként tekint rá.) De hiába a sok bizsergető csók − a hitelességért mindent! −, a barátnője mégsem veszi be, hogy Sally tényleg szerelmes Becksbe. A fene se gondolta, hogy néha az igazság tűnik a legnagyobb kamunak.



 Újabb nagyszerű mű. Őszintén szólva egy ideje már kezd elegem lenni, a barátságból szerelem témából, márpedig valahogy mindig egy ilyen könyvvel futok össze, ahogyan  az most is történt, de egy cseppet sem bántam meg. 
 Sally eddig az egyik legszimpatikusabb LOL csaj, oké, lehet a Griffendéles póló mondatja velem, de akkor is, imádom ahogyan arról ecsetel mennyire szereti a Harry Pottert, ilyen legjobb barátnőre vágyik minden geek, ráadásul cinizmusból sem szenved hiányt. 
 Becks, minden lány álma, a borostás, focista, szuper okos, ruha levarázsló Becks, egyben Sally bálványa. Kedvelem a fiút, ki ne kedvelné, de őszintén szólva nem varázsolt el annyira mint például Hunter, Becks-szel megmaradnék baráti szinten.
 Akárhol olvasok kritikát, mindig mindenki azt írja, hogy mennyire imádta Hookert, én meg csak nézek, hogy mégis miért? Engem teljesen kiborított, oké, hogy segíteni próbál Sallynek, de én tuti lelőném, ha hasonló randikkal traktálna. Ashről nincs különösebb véleményem, tűrhető a srác, nekem talán kicsit túl rámenős, de nincs baj vele.
 A könyv elolvasását inkább a tizenéveseknek ajánlom, ők sokkal nagyobb örömet lelnek majd benne, mint idősebb társaink.

 Jennifer Salvato Doktorski - Lángra lobbant nyár
Hűtlen pasi, véletlenül felgyújtott kocsi, ideiglenes távoltartási határozat… elég sűrűn indul Rosie nyara. A szülei szeretnék, ha a lányuk legalább a bírósági meghallgatásig nem keveredne semmi zűrbe, ezért egyhetes autóútra küldik − az ország túlsó felébe − felelősségteljes barátok kíséretében. Rosie-nak persze semmi kedve az egészhez, egyrészt, mert rendbe akarja hozni a dolgokat az exével, másrészt kizárt, hogy ennyi időt kibír összezárva három totál kocka sráccal (akkor sem, ha egyiküknek piszkosul szexi a csomagolása). Vagy mégis? Talán csak a béna countryzene és az Ufómúzeum ment az agyára, de valahol félúton Elvis otthona és a Grand Canyon között Rosie kezdi egész más színben látni a történteket. Meg a kockacsapatot. Egy kocsi sokféleképpen lángra lobbanhat…


 Ez a könyv nyerte el leginkább a tetszésemet a három közül. Hogy miért? Mert a céljaim nagy részét megjelenítette.
 A spanyol nyelv illetve a lovaglás nagy helyet kaptak a történetben, ahogyan a szívemben is. Ami pedig betöltötte a könyv lapjainak nagy részét az az utazás volt. Számomra az utazás hatalmas dolgot jelent, az a célom, hogy, ha nem is az egész világot, de minél több földrészt bejárhassak, mindezt autóval tenném a legszívesebben. Igaz, hogy nem éppen egy világkörüli úton vettek részt a szereplők, de így is élmény volt olvasni. 
 Rose-t leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy a másik felem, akárcsak ő, én is hirtelen haragú, lobbanékony, és elég meggondolatlan is vagyok, ezért könnyen rá tudtam hangolódni a gondolataira. Igaz, nekem nem az a legnagyobb álmom, hogy fehér ruhában billegjek az oltár elé, de ettől  az apró különbségtől tekintsünk el. Az ő temperamentumával pedig három fiúnak kell megküzdenie. Mikor nem sikerül megállítani a Rose-hisztit, hatalmas kalamajkákba kerülnek, vagyis háth, kerültek. A szereplők LOL-könyvhöz méltóan érdekesek, viccesek, és szórakoztatóak. 
 A közepénél kicsit aggódtam, hogy nem az fog történni a végén, amire én számítok, de hála az égnek nem kellett csalódnom. A történet elég kiszámítható, de ez mit sem ront az összképen, egyszerűen imádnivaló az egész sztori.
 Szintén mindenkinek csak ajánlani tudom!

Ha olvastátok a könyveket, a véleményeteket kommentben várom, ha pedig nem, remélem meghoztam a kedvetek az elolvasásukhoz!

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, nehogy lemaradjatok a továbbiakról!




You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés