Top 8 szuperképesség amit elfogadnék

5:56:00

 Nemrég olvastam egy bejegyzést arról, hogy milyen szuperképességeket szeretnének a nők. Őszintén szólva, azok közül én ha egyet elfogadtam volna, az elég jó arány. Ezért, úgy gondoltam, hogy én is elkészítem a saját, és a többi olyan lány, esetleg fiú szemszögéből, akinek nem feküdtek azok a pontok.

Fénysebesség


Pár másodperc alatt elintéznénk mindent amit kell, az időnket tökéletesen betudnánk osztani. Talán még szuperhősnek is beállhatnánk.

 Tárgyak irányítása/repdetése


 Nem lenne nagyszerű csak ránézni a távirányítóra, ami abban a pillanatban a kezünkbe repülnek. Illetve az idegesítő az emberek szó szerint repülnének az életünkből.

Gyors reakció


Ismerős a helyzet, mikor valakivel veszekedtek, és nem tudtok kinyögni egy értelmes szót sem, de amint hazaértek eszetekbe jut az összes beszólás, ami felrobbantotta volna a másik agyát? Ezzel a képességgel, azonnal reagálnátok mindenre.

Szarkazmus generátor


Vannak emberek akik nem értik-, nem tudják használni a szarkazmust, az nem én vagyok. Mindenre szarkasztikusan reagálok, és megsértődik valaki, vagy elhiszi amit mondok. Jó lenne, ha mindenkinek meg lenne a képessége ami segít megérteni a szarkazmust.

Empátia


Életszükséglet.

Akarat



Milyen király is lenne, ha csak arra gondolnál, hogy jól esne egy pizza, erre megjelenik előtted egy hatalmas pepperoni pizza. Maga a mennyország.


Zseniális elme



Mindent értenénk elsőre, a nyelvtanulás gyerekjáték lenne, erre egyértelműen szükségem van.

Sikeresség


Minden sikerülne amit a fejünkbe veszünk, kell ennél több?

Ti milyen képességekre vágytok?

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, hogy ne maradjatok le a továbbiakról!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés