Kritika – | The 100 | Praimfaya

6:04:00

 Már vagy ezerszer ejtettem szót a The 100 sorozatról, nem véletlenül, hiszen az egyik kedvencem. Nemrég befejeződött a negyedik évada, nekem pedig mondanivalóm van róla.

O postare distribuită de The 100 (@cw_the100) pe
 
 Az utolsó pár rész igazi stressz hatás volt számomra, mindenki élete veszélyben forgott és nem találtak választ a kérdéseikre. Én meg csak ültem a monitor előtt és izgultam értük.  Nagyon, nagyon, nagyon sokan meghaltak, olyas valakik is akiket képtelen vagyok elengedi még mindig, nem akarom elhinni, hogy tényleg elmentek.
 Őszintén szólva az utolsó rész nem tetszett annyira, a többi epizódhoz képest koránt sem volt annyira izgalmas. Sőt abszolút kiszámítható volt. Szinte unalommal néztem, bele- bele tekergettem, nem fogott meg. Többet vártam a készítőktől. A fő poént lelőtték a végén, pedig egyszerű paraszt ésszel belegondolva, az lett volna a legokosabb, ha árulják el a nagy kérdésünkre a választ, csak következő évadban, így lett volna mi miatt tűkön ülni.
Igaz, a végén megjelent valami az égen, amiről nem igazán tudok mit mondani, de szintén paraszt ésszel gondolkozva egyértelmű, hogy kik is a jövevények
Összességében elég nagy csalódás volt 13. rész, de ez nem lomboz le, mivel még előttünk áll az 5. évad. 


Forrás: Spoilersguide.com


Nektek mi a véleményetek a negyedik évadról? És az utolsó részről? Kommentbe várom a véleményeteket.

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogomra, hogy ne maradjatok le a továbbiakról.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés